Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Hvilke kallenavn har du hatt på din lærer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Minner meg om en lærer vi hadde, som rett og slett i takklet X-files-melodien. Uheldigvis var det på den tiden da folk begynte å få mobiler som støtet polyfoniske ringetoner (og BT).

Lenke til kommentar

Ein lærar me har kallar me for drivhus. :p Grunnen er at det likner på etternamnet hans og at han er skalla. Det eg har blitt fortalt er at "drivhuset har visna bort" elns, og derfor han er skalla.

 

Har også høyrt nokon syngje «Nå er det seint, nå er det tidleg. Månemannen (som er herr Drivhus i denne samanhengjen) bukka djupt og stilig» når han bøyer seg for å plukke opp noko. :p

Lenke til kommentar

Norsklæreren heter Gudny men vi kaller henne for Unni.

 

Hun er ikke dødeligste kniven i skuffen, når vi kaller henne ved det, spør hun "hvem er denne Unni dere snakker til?", hun trodde forsåvidt også at en tavlesvamp var levende når en eller annen festet en binders med litt hyssing i den og dro den over gulvet...

 

Rett til psykiatrisk sykehus for hennes del :tease:

Lenke til kommentar
Torsken (lignet og fråda)

OMG. Samme! (selv om jeg aldri kalte han det, og forøvrig ikke syntest han ligna så veldig)

 

 

I tillegg:

Gåsa

Storken

Reven

Den lille brunosten (aka fyrstikken)

Den vandrende kalkulatoren

Big G

Rocco

 

 

Mange av de nevnte lærerene er utrolig gode lærere, så kallenavnene er bare noe vi elevene har mellom oss, og jeg respekterer mange av mine nåværende (og tidligere) lærere veldig. Så da var det sagt.

Lenke til kommentar

Jeg har vel aldri kalt lærerne min noe, men min mor derimot fant på navn på hver eneste en så hun skulle huske dem.

 

Det var julenissen, hamburgerbolla og stankelbeinet. Har noen lærere til, men de har ikke moren min møtt enda. Men alle som går i klassen min som hører henne bruke disse navnene vet med en gang hvem hun snakker om selv om hun aldri nevner navn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...