Gå til innhold

xbox 360. Lanseringsdato?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når lanseres xbox 360??? :cool:

Snakk om november i statene. Meningen er visst å gi den ut over hele verden før jul, men det bør en ta med en klype salt... ;)

Det snakkes om November i hele verden, ingen grunn til å ta det med en klype salt. Det er bekreftet at de skal ha en verdensomspennende lansering av Xbox 360.

Lenke til kommentar
Når lanseres xbox 360??? :cool:

Snakk om november i statene. Meningen er visst å gi den ut over hele verden før jul, men det bør en ta med en klype salt... ;)

Det snakkes om November i hele verden, ingen grunn til å ta det med en klype salt. Det er bekreftet at de skal ha en verdensomspennende lansering av Xbox 360.

Det er en stund til, så de klarer sikkert å produsere 5mill konsoller, i hvert fall 1, for den skal jeg ha!

Lenke til kommentar
Var det ikke slik at de Xbox 360 maskinene man kunne spille på under E3 i virkeligheten bestod av 2 G5 Mac maskiner (http://www.anandtech.com/tradeshows/showdoc.aspx?i=2420&p=5). Med bakgrunn i dette, så synes jeg det virker litt usannsynlig at man skal klare å lansere et ferdig produkt over hele verden iløpet av et halvt år.

 

Men man får leve i håpet.

Det er faktisk sant at de gjorde det..Jeg tviler på at Xbox kommer ut så tidlig. I såfall kan den bli et hastverksarbeid. Bill Gates er jo desperat etter å få et overtak på Sony..

Lenke til kommentar

Siste ryktene sier at den kommer til å koste 300$ :wow:

Microsoft corporate vice president J Allard has confirmed that the Xbox 360 will be priced "in the neighbourhood" of $300, which was the initial launch price of the Xbox, with a final decision on price to be made in about two months.

 

Det vil si at den mest sannsynlig kommer til å koste under 3000 i Norge.

Lenke til kommentar
Siste ryktene sier at den kommer til å koste 300$  :wow:
Microsoft corporate vice president J Allard has confirmed that the Xbox 360 will be priced "in the neighbourhood" of $300, which was the initial launch price of the Xbox, with a final decision on price to be made in about two months.

 

Det vil si at den mest sannsynlig kommer til å koste under 3000 i Norge.

Mest sannsynlig mer enn 3000 Kroner i Norge, spør du meg. Vi har moms og alt annet tull, forøvrig har Xbox 360 begynt å dukke opp diverse steder.

Play har lagt den ut for bestilling.

Spelbutiken har også lagt den ut.

 

Prisen i Norge vil nok være på rundt 3000 kroner.

Endret av Djevlen
Lenke til kommentar
Djevlen: Litt fasinerende at de har lagt den ut for salg før prisen er klar... (merk for øvrig den store prisforskjellen i de to butikkene)

Dersom den vil koste rundt 300$ slik Microsoft har sagt blir det nok under 3000 i Norge. 300$ = 1940kr.

Norge har 25% moms og masse ekstragreier for å prise opp slikt. Så om den koster 300$ i USA, så kan man ikke direkte overføre til Norske Kroner, da den helt sikkert blir dyrere enn som så her til lands.

Lenke til kommentar
Djevlen: Litt fasinerende at de har lagt den ut for salg før prisen er klar... (merk for øvrig den store prisforskjellen i de to butikkene)

Dersom den vil koste rundt 300$ slik Microsoft har sagt blir det nok under 3000 i Norge. 300$ = 1940kr.

Norge har 25% moms og masse ekstragreier for å prise opp slikt. Så om den koster 300$ i USA, så kan man ikke direkte overføre til Norske Kroner, da den helt sikkert blir dyrere enn som så her til lands.

Ja, akkurat, det er jo derfor jeg skriver 300$ = <3000NOK.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...