Gå til innhold

hvor lang tid har du brukt på å få lvl 60?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er lvl 36 human preist nå.. lvler ganske sakte vet ikke hvor jeg skal queste. akkurat nå så er jeg i desolace og gjør strange alliance questen.. men priest er gøy det :) har jo x antall andre characters og da bare for og teste de forskjellige ut ;) eneste klassene jeg syntes har vært gøy utenom preist er rouge og warrior skjønner ikke hvorfor warrior er blitt stemplet til noob class, de er jo kjempe bra rart det der :ermm:

Endret av værdama
Lenke til kommentar
Priest er faktisk noe som går fort å levele med. De to første level 60'ne på min server, The Maelstrom var level 60. Og de var ganske langt foran alle andre.

Mulig at jeg har misforstått noe nå (litt trøtt), men sånn som jeg har forstått det du har skrevet, så skriver du altså at de to første lvl 60'sa på din server var lvl 60. Vel, i bunn og grunn er det ganske logisk at de to som ble lvl 60 først var/er lvl 60.

 

:p

Lenke til kommentar
Priest er faktisk noe som går fort å levele med. De to første level 60'ne på min server, The Maelstrom var level 60. Og de var ganske langt foran alle andre.

Mulig at jeg har misforstått noe nå (litt trøtt), men sånn som jeg har forstått det du har skrevet, så skriver du altså at de to første lvl 60'sa på din server var lvl 60. Vel, i bunn og grunn er det ganske logisk at de to som ble lvl 60 først var/er lvl 60.

 

:p

hehe, ikke direkte overraskende nei :p

Lenke til kommentar

Får ikke spillt så mye så main charen min er bare en lvl 54 pala. har vel spillt i rundt 15 dager online med han og har en formue på 1700 g :thumbup: 300/300 smithing/mining. får dessverre ikke PVP, et så mye så ewr bare sergeant :cry: har også en 13 rogue, 9 hunter og 11 warrior :)

Lenke til kommentar

Jeg er lvl 27 Undead warlock nå, har 4 dager og no smått ingame time. Men nå er jeg ikke noen powergamer, jeg går stort sett lei etter 4-5 timer i strekk med springing hit og dit, slakting av så og så mange monstre av en sort på en spesiell plass, flyving fram og tilbake mellom byer. Har hatt et par 10-12 timers økter, men da var jeg også så lei at jeg ikke spilte igjen på mange dager.

WOW er egentlig 40% trasking langs veier/corpseruns, 40% slakting av samme type monster i en evighet, og 20% drittsnakk med ingame-kompiser (jeg spiller stort sett bare med en barndomsvenn). Spiller ikke PVP.

 

Har fått utallige invites til å joine guilds, men når folka ikke engang gidder å si HI før de slapper en "Ballesoppen invites you to join guild of wankers" på skjermen din gidder jeg ikke å tenke på det engang.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Har fått utallige invites til å joine guilds, men når folka ikke engang gidder å si HI før de slapper en "Ballesoppen invites you to join guild of wankers" på skjermen din gidder jeg ikke å tenke på det engang.

Argh! Ja! Helt enig. Savner et option-valg hvor man kan nekte å motta invites. Det er så tragisk med guilds som rekruttere sånn. Og sier man ja, står det i guildchat: "X memberz!!!!!!1111 invite moer".

Lenke til kommentar
Priest er faktisk noe som går fort å levele med. De to første level 60'ne på min server, The Maelstrom var level 60. Og de var ganske langt foran alle andre.

Mulig at jeg har misforstått noe nå (litt trøtt), men sånn som jeg har forstått det du har skrevet, så skriver du altså at de to første lvl 60'sa på din server var lvl 60. Vel, i bunn og grunn er det ganske logisk at de to som ble lvl 60 først var/er lvl 60.

 

:p

hehe, ikke direkte overraskende nei :p

Var litt trøtt jeg også visst, mente selvfølgelig at de to første var priests. Og de var ganske langt foran alle de andre.

Lenke til kommentar

har brukt snart 19 dager ingame og kommet til lvl 54. Har den nette sum av 15gull og

270 i leatherworking. Enten så gjør jeg noe feil, eller så synst jeg det bare er

morro og spille uten og stresse med og være første mann med lvl 60 1000gull og

epic mount osv.

Lenke til kommentar
Får ikke spillt så mye så main charen min er bare en lvl 54 pala. har vel spillt i rundt 15 dager online med han og har en formue på 1700 g :thumbup: 300/300 smithing/mining. får dessverre ikke PVP, et så mye så ewr bare sergeant :cry: har også en 13 rogue, 9 hunter og 11 warrior :)

loool, det er bra, jeg har en 52 palla, med 5g i formue, meste jeg har hatt var 30g

 

hvordan klarer du? går du med lvl 40 utstyr eller?

 

mulig jeg sløser litt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...