Gå til innhold

hvor lang tid har du brukt på å få lvl 60?


Anbefalte innlegg

Neh, ikke for meg. Jeg ser det kortsiktig. Jeg kan kjøpe nye spells til meg selv og pet'ene mine annahver level, så jeg ser heller bare fram til neste gang jeg får kjøpe spells. Det får ta den tida det tar. Gidder ikke sitte og spille i 10 timer i strekk på samme plassen BARE for å level'e.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
tror jeg har misforstått WoW.. er det om å gjøre å komme seg til lvl 60 på kortest mulig tid?

Faktisk ja...å komme til lvl 60 er alt...det er da man kan starte å spille ordentlig, ta DM, BRS, Scholo, Strat, MC osv...

såklart, å ikke lære seg alt er bare teit så lenge man kan ta MC og scho elelr whatever osv...

 

EDIT: glemte poenget: bedre å spille tregt og med massen i grupper enn å være på topp uten grupper og ikke kunne teamplay.

Endret av chokke
Lenke til kommentar
har brukt snart 19 dager ingame og kommet til lvl 54. Har den nette sum av 15gull og

270 i leatherworking. Enten så gjør jeg noe feil, eller så synst jeg det bare er

morro og spille uten og stresse med og være første mann med lvl 60 1000gull og

epic mount osv.

Ah, endelig en som har brukt mer tid enn meg.

 

Er selv lvl 56 hunter, 300 i leatherworking og skinning, 292 i firstaid.

 

Har 93g atm - ny rekord faktisk.

 

Brukt ca 16d17t

 

oh, ca 15k til lvlup med rested 200%

 

:w00t:

Endret av exmx
Lenke til kommentar

53 mage, 41 shaman, 38 rogue, 35 warrior, 16 priest, 15 hunter, 5 druid og en 4 warlock...har hatt mange prosjekter å sysle med siden jeg begynte 11. februar. Har heldigvis holdt meg på samme server.

 

Usikker på hvor mye tid jeg har på mage'n men det ligger nok et sted mellom 10-14 dager. Skal sjekke seinere idag.

 

Er liten vits å stresse til lvl 60. Bedre å ta seg tid og lære seg spillet best mulig. Personlig liker jeg alts pga at det hindrer meg fra å gå lei for fort. Men akkurat nå har jeg en liten "burnout" periode uansett. Sånn er det bare... :roll:

Lenke til kommentar

Jeg er også litt utbrent..har en lvl28 undead warlock. Warlocks har litt for mange roller, blir liksom for mye å lære for en n00b som meg. Har også litt lyst å se de fine Alliance-stedene og byene istedet for bare dystre mørke undead/orc-byer.

Starter vel en alt ganske snart tenker jeg. Bare aner ikke hvilken class jeg skal velge til den...

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...