Gå til innhold

99-Nights ser helt utrolig ut (X360)


Döden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ninety-nine-nights-e3-20050512074743999.jpg

 

Som IGN skriver; "The gameplay clips, which looked to be all realtime, blew us away. Imagine Dynasty Warriors but with no fog, no visual barricades, perfect image quality and hundreds of detailed enemies on screen simultaneously. Now picture that running at sixty frames per second, and that is Ninety Nine Nights. One jaw-dropping scene in the trailer showed an explosion, with hundreds of characters being smoothly tossed into the air. Judging by the trailer, the feel of a massive battle will be perfectly captured in Ninety Nine Nights."

 

" In the gameplay sequences from the trailer, the screen seemed to be filled with enemies. Two thousand enemies? We're not sure, but enough so that we couldn't imagine any more fitting unless the camera zoomed out."

 

Ign

Lenke til kommentar
Fy dæven, hvis det der er ingame grafikk......... Så jo nesten fetere ut enn lotr battlescenene jo, Men jeg har mine tvil. Tror det ikke før jeg ser det på min egen tv

Og hvis man ikke har HDTV, noe 99% av Norge ikke har, så vil det ihvertfall ikke se så bra ut. Litt dumt at man blir nesten avhengig av HDTV neste generasjon, men er vel ingen vei utenom.

Lenke til kommentar
Fy dæven, hvis det der er ingame grafikk......... Så jo nesten fetere ut enn lotr battlescenene jo, Men jeg har mine tvil. Tror det ikke før jeg ser det på min egen tv

Og hvis man ikke har HDTV, noe 99% av Norge ikke har, så vil det ihvertfall ikke se så bra ut. Litt dumt at man blir nesten avhengig av HDTV neste generasjon, men er vel ingen vei utenom.

Som sagt, jeg tror det ikke før jeg får se det på_min_ tv :whistle::cool:

Endret av AldaZar
Lenke til kommentar
Fy dæven, hvis det der er ingame grafikk......... Så jo nesten fetere ut enn lotr battlescenene jo, Men jeg har mine tvil. Tror det ikke før jeg ser det på min egen tv

Og hvis man ikke har HDTV, noe 99% av Norge ikke har, så vil det ihvertfall ikke se så bra ut. Litt dumt at man blir nesten avhengig av HDTV neste generasjon, men er vel ingen vei utenom.

Spillene blir garantert mye vakrere uansett! Men det er seff. en stor fordel med HDTV, noe jeg har planlagt å kjøpe om 2-3 år ;)

Lenke til kommentar
Tenk at i så fall, vil ps3 gi enda bedre grafikk enn det der :)

Dummeste jeg har hørt... :!:

Mm, nok et Sonybarn? :p

 

Jeg står absolutt ikke på Xbox's side, men så faen er det dumt å komme med slike påstander.

Som en annen gluping her nevnte, ingen har peiling på hvilken som er best før begge er under TV'en. Står fast ved det, jeg også. :)

 

EDIT: Setter fortsatt store spørsmålstegn på de bildene. De ser åpenbart "introfilm-lignende". :hmm:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Fy dæven, hvis det der er ingame grafikk......... Så jo nesten fetere ut enn lotr battlescenene jo, Men jeg har mine tvil. Tror det ikke før jeg ser det på min egen tv

Og hvis man ikke har HDTV, noe 99% av Norge ikke har, så vil det ihvertfall ikke se så bra ut. Litt dumt at man blir nesten avhengig av HDTV neste generasjon, men er vel ingen vei utenom.

hehe jeg får HDTV i juni.....YES :!: jeg står på PS3 side men ikke på Xbox hvorfor fordi at Xbox360 imponerte meg lite....og hvis Nintendo Revolution skal hvise meg en revolusjon i spill, da blir jeg veldig imponert av den... :roll: ehhh

Endret av 0069
Lenke til kommentar
ninety-nine-nights-e3-20050512074743999.jpg

 

Som IGN skriver; "The gameplay clips, which looked to be all realtime, blew us away. Imagine Dynasty Warriors but with no fog, no visual barricades, perfect image quality and hundreds of detailed enemies on screen simultaneously. Now picture that running at sixty frames per second, and that is Ninety Nine Nights. One jaw-dropping scene in the trailer showed an explosion, with hundreds of characters being smoothly tossed into the air. Judging by the trailer, the feel of a massive battle will be perfectly captured in Ninety Nine Nights."

 

" In the gameplay sequences from the trailer, the screen seemed to be filled with enemies. Two thousand enemies? We're not sure, but enough so that we couldn't imagine any more fitting unless the camera zoomed out."

 

Ign

og denne bilde sier ingenting til meg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...