Gå til innhold

99-Nights ser helt utrolig ut (X360)


Döden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
PS3 kommer ikke til og overgå X360's grafikk! Face it!

PS3 bedere grafikk? No way Josè!

Bullshit! Har du ikke lest noe av det som blir sagt på E3? Ingen som har vert på Sony sin avduking av PS3 er i tvil om at den er den maskinen med mest kraft. Den kommer til å ha bedre grafikk. Det kunne de se tydelig allere nå.

 

Gamespy sin mening

grafikken kommer nok til å vere ganske lik i begynelsen, men ps3 har jo større potensiale grafikkmesig.

Lenke til kommentar

Denne "konkurransen" om hvilke fans som skal vinne "skryte-mest-av-min-fanboy-konsoll" begynner bare å bli mer og mer ondartet (og idiotisk).

En vakker dag skal dere se at folk dør i gateoppgjør og andre opptøyer, for å vise hvilken konsoll som er "den beste".

Konkuransen er ikke lenger mellom utviklerne seg i mellom, om å lage den beste konsollen, men fans seg i mellom!

Det handler tydelig vis om hvem som får hyllet sin yndlingskonsoll, og disset ned sin personlige nemesis-konsoll.

 

Hvorfor kan ikke alle bare holde kjeft, smøre seg med tålmodighet, og VENTE??

 

Begynner å bli så jævlig lei av slike setninger som "Knuser ditt!" og "Firedobbelt så godt som datt!".

 

Når disse konsollene har kommet ut, begge har blitt profesjonelt benchmarket, og en av dem har stukket av som "vinneren", vil det jo for faen fortsatt være krangling!

Eneste forskjellen vil bli at fans av "vinner-konsollen" vil bruke dette som et argument, at konsollen offisielt har blitt kåret som den kraftigste.

 

Fatter ikke hvorfor slike (dumme?) folk fortsetter den evige diskusjonen, hvor argumentene ikke er objektive, informative, smarte, og interessante, men heller subjektive, idiotiske, intetsiende, og usaklige argumenter, som "Den er best, ingen protest"

 

Kan dere ikke bare tenke dere om, for en gangs skyld?

PRØV å se på konsoll-universet med et _LITT_ mer objektivt syn!

 

EDIT:

Bullshit! Har du ikke lest noe av det som blir sagt på E3? Ingen som har vert på Sony sin avduking av PS3 er i tvil om at den er den maskinen med mest kraft. Den kommer til å ha bedre grafikk. Det kunne de se tydelig allere nå.

 

Jeg vet ikke helt om du klarer det, men prøv å innse at grafikken faktisk vil endre seg.

Hvorfor tror du folk så bedre grafikk på PS3? Fordi skjermkortet/prosessoren er bedre?

I såfall tar du feil. Det har 110% med markedsføring å gjøre.

Det kan godt hende at PS3 faktisk er kraftigere, med det folk så på E3 har ingen ting med hvor kraftig PS3 er i forhold til Xbox 360.

 

Grunnen til at Sony viser så imponerende grafikk, vet du hva den er?

Det er fordi at folk som nettopp deg skal gå rett i "salgsfella" deres.

Det samme vil Microsoft prøve å gjøre.

 

Egentlig må vi vente lenge ETTER at konsollene har kommet ut før vi får se hvilken som drar spillene best.

 

PS3's og Xbox 360's grafikk blir ikke stående på null etter at de første spillene er ferdige.

Spillene vil få bedre grafikk etter hvert, akkurat slik som på PC.

 

Du sier egentlig imot deg selv med argumentet "Den kommer til å ha bedre grafikk. Det kunne de se tydelig allere nå."

"Allerede nå" er grafikken ikke en gang halvparten så god som den vil bli etter hvert, på begge konsollenes spill.

 

DET er fakta.

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
jepp. men jeg følte for å si det fordet.

lol@deg :!:

 

http://forum.gamer.no/index.php?act=Attach...post&id=4182252

 

Det beviser jo selføflgelig at PS3, offiesielt, er DOBBELT så rask som Xbox360. :!:

 

 

 

 

ps:

:roll:

 

Microsoft kunna ha kommet opp med noen grafer selv vedder jeg på. Statisktikk kan vises på mange måter som gjerne stiller den som viser i svært godt lys.Denne grafen betyr så godt som ingenting for meg. Men du kan jo bare fortsette å ha meninger basert på grafer. stå på to mass

Endret av asad
Lenke til kommentar
[iC' date=18/05/2005 : 09:45] Denne "konkurransen" om hvilke fans som skal vinne "skryte-mest-av-min-fanboy-konsoll" begynner bare å bli mer og mer ondartet (og idiotisk).

En vakker dag skal dere se at folk dør i gateoppgjør og andre opptøyer, for å vise hvilken konsoll som er "den beste".

Konkuransen er ikke lenger mellom utviklerne seg i mellom, om å lage den beste konsollen, men fans seg i mellom!

Det handler tydelig vis om hvem som får hyllet sin yndlingskonsoll, og disset ned sin personlige nemesis-konsoll.

 

Hvorfor kan ikke alle bare holde kjeft, smøre seg med tålmodighet, og VENTE??

 

Begynner å bli så jævlig lei av slike setninger som "Knuser ditt!" og "Firedobbelt så godt som datt!".

 

Når disse konsollene har kommet ut, begge har blitt profesjonelt benchmarket, og en av dem har stukket av som "vinneren", vil det jo for faen fortsatt være krangling!

Eneste forskjellen vil bli at fans av "vinner-konsollen" vil bruke dette som et argument, at konsollen offisielt har blitt kåret som den kraftigste.

 

Fatter ikke hvorfor slike (dumme?) folk fortsetter den evige diskusjonen, hvor argumentene ikke er objektive, informative, smarte, og interessante, men heller subjektive, idiotiske, intetsiende, og usaklige argumenter, som "Den er best, ingen protest"

 

Kan dere ikke bare tenke dere om, for en gangs skyld?

PRØV å se på konsoll-universet med et _LITT_ mer objektivt syn!

Ja jeg har vert med i "krangelen", men du har det beste poenget av alle til nå!! :thumbup:

Nå skal jeg gjøre min del og slutte å krangle om slikt tull, starting now!!

Lenke til kommentar

Ingen tvil om at PS3 er mye raskere enn de andre konsollene som kommer ut. Tech demoene vist av Sony er ganske imponerende og om spill tar i bruk alt den kan by på, så vil Sony helt sikkert trekke det lengste strået.

 

Jeg har selv xbox, har hatt PS2 men synes det ble fort kjedelig. Xbox har Live! som i mine øyne øker verdien av et spill, man kan spille på nett i mange fler timer enn man kan gjøre alene i singleplayer før man går lei spillet. Så jeg tror xbox360 kan bli bedre enn PS3 selv om den har dårligere specs, fordi den vil ha et bedre community og muligheter for spilleren. Vi har ikke fått noe informasjon som tilsier at PS3 vil ha noe likt Live!.

 

Jeg har ikke snøring på hvilke av disse jeg skal kjøpe, siden jeg allerede har en Xbox har jeg lyst på xbox360. Media Center er genialt og dette er noe jeg håper vil komme på xbox360 også, bare koble den til pcen og bruke samba for å spille fra PCen. Xbox360 vil også ha mange store spilltitler og tror det vil komme flere bedre spill til den, liker ikke helt det anime themet som er på de fleste PS2 spill og frykter at det kan bli slik på PS3 også.

 

PS3 har blue-ray recorder i den dyreste versjonen, bare det er kanskje grunn til å kjøpe den. Men tror jeg skal vente å bestemme meg før jeg får sett MYE mer til xbox360 og ps3.

Lenke til kommentar

skjønner ikke at folk gidder å krangle om noe som ikke har kommet enda.

ps12 banker alt annet :p

tror begge maskinene har nok potensiale til å drive de fleste grafikk-motorene som kommer de nærmeste åra.

har sett lite ingame fra ps3 enda da, alt er jo videoer, men det kommer nok mer etterhvert.

ikke bli skuffet når dere ser åssen det blir ingame, blir bra, men ikke like bra som videoene, da hadde det tatt årevis å lage et spill. pga av alle de komplekse animasjonene, detaljer osv. det kan jo hende vi blir overrasket da, og det er bedre en videoene vi har sett :thumbup:

Endret av mushi
Lenke til kommentar
[iC,18/05/2005 : 09:45]Du sier egentlig imot deg selv med argumentet "Den kommer til å ha bedre grafikk. Det kunne de se tydelig allere nå."

"Allerede nå" er grafikken ikke en gang halvparten så god som den vil bli etter hvert, på begge konsollenes spill.

 

DET er fakta.

Konstaterer du fakta nå? Ingenting av det jeg sa der var usaklig. Og det er ingen krangel. Og ja, PS3 vil få bedre grafikk en XBOX 360. Hvorfor? Vi har faktisk opplevd dette tidligere ved PS2 og XBOX. XBOX har bedre maskinvare enn de andre konsollene, og har en anelse bedre grafikk. XBOX kom ut en stund etter PS2, noe som vil bli omvendt denne gangen. Og på papiret så har PS3 et overtak ja.

 

Jeg sitter ikke her og sier at PS3 er best ingen protest osv. Det ble diskutert omkring grafikken, ikke om hvilken konsoll som var best. At du i det heletatt gidder å skrive så lange innlegg om ingenting fatter jeg ikke. Og når du sier at grafikken ikke vil bli halvparten så bra i realiteten som det som er vist til nå, så sier jo du at vi er tilbake på vanlig PS2 og XBOX nivå da. Noe av det som ble vist på E3 var ingame, så hvordan kan du si at det er fakta?

 

Synest det litt lavmål å indirekte kalle meg dum p.g.a av et innlegg her som ikke var noe gale med i det heletatt

Lenke til kommentar
skjønner ikke at folk gidder å krangle om noe som ikke har kommet enda.

Enig i at det blir mye unødvendig krangling her, men det er samtidig litt underholdende lesning, spesielt påfallende er det at mange er så skråsikre på at PS3 har 2-3 ganger ytelsen.

 

Det kan godt være PS3 blir kraftigere, men strengt talt bør den jo også være det sålenge den har 6-7 måneder ekstra på seg til lansering. At den er flere ganger raskere enn Xbox360 derimot, virker rimelig usannsynlig. Allikevel må man jo spørre seg hvor mye det faktisk vil ha å si? Må innrømme at jeg ikke kjenner spec til xbox og ps2 veldig godt, men er ikke dagens xbox ca dobbelt så rask som ps2? (Hvis man kun ser på tall og ikke arkitektur og alt annet som kan påvirke sluttresultatet) Til tross for dette synes jeg ikke Xbox har noe særlig bedre grafikk, selvom det kanskje er litt forskjell.

 

Derfor tror jeg som mange allerede har påpekt at selve spillene og funksjonaliteten konsollen tilbyr vil være minst like viktig. Xbox har Live og Media Center, Live er bra og Media Center virker meget lovende. PS3 har i første rekke blue-ray støtte, som kan vise seg å bli nyttig på sikt. Når det gjelder spillutviklingsplattformen, har jeg inntrykk av at Xbox360 har en noe enklere/kjent utviklingsplattform, som gjør at spillselskaper antageligvis bruker kortere tid til å sette seg inn i SDK osv enn den mye omtalte Cell arkitekturen, som faktisk kan bli litt utfordrende å utnytte i starten.

 

Det som faktisk er helt konge uansett hvilken side man står på her, er jo at Xbox har tilført konsollindustrien (i første rekke sony) en meget etterlengtet konkurranse. De siste avdukningene viser jo med all tydelighet at vi alle har mye å glede oss til i tiden som kommer!

Lenke til kommentar
jepp. men jeg følte for å si det fordet.

lol@deg :!:

 

http://forum.gamer.no/index.php?act=Attach...post&id=4182252

 

Det beviser jo selføflgelig at PS3, offiesielt, er DOBBELT så rask som Xbox360. :!:

 

 

 

 

ps:

:roll:

 

Microsoft kunna ha kommet opp med noen grafer selv vedder jeg på. Statisktikk kan vises på mange måter som gjerne stiller den som viser i svært godt lys.Denne grafen betyr så godt som ingenting for meg. Men du kan jo bare fortsette å ha meninger basert på grafer. stå på to mass

hehe jo takk. jeg baserer ikke mine meninger om dem kun på grafer, jeg viste bare frem den for å ha noe backing for utsagnet mitt.

 

stå på du og, asad :thumbup:

Lenke til kommentar
jepp. men jeg følte for å si det fordet.

lol@deg :!:

 

http://forum.gamer.no/index.php?act=Attach...post&id=4182252

 

Det beviser jo selføflgelig at PS3, offiesielt, er DOBBELT så rask som Xbox360. :!:

 

 

 

 

ps:

:roll:

 

Microsoft kunna ha kommet opp med noen grafer selv vedder jeg på. Statisktikk kan vises på mange måter som gjerne stiller den som viser i svært godt lys.Denne grafen betyr så godt som ingenting for meg. Men du kan jo bare fortsette å ha meninger basert på grafer. stå på to mass

hehe jo takk. jeg baserer ikke mine meninger om dem kun på grafer, jeg viste bare frem den for å ha noe backing for utsagnet mitt.

 

stå på du og, asad :thumbup:

hehe.skal ha begge konsollene uansett. :yes:

 

fa show

Lenke til kommentar

Hingsten, jeg pekte ikke mot deg når jeg snakka om folk som kommer med usaklige og intetsiende argumenter. Synes du kommer med realtivt gode forklaringer, men like vel kan du ta "feil". Tror vi enda må vente ei god stund (etter release) før vi får se hvilken konsoll som drar spillene best, ettersom spillene som kommer senere vil være mye mer kravstore.

 

Men faktum er at det ER veldig, VELDIG mange som kommer med slikt, kun fordi de sitter med forgjengeren (mange Xbox fans vil automatisk stå på 360's side, på lik linje som PS-fans vil stå på PS3's side), og får alt mulig tull til å tyte ut av munnen deres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...