Gå til innhold

Hamsteren min ligger for døden. *gråter*


Anbefalte innlegg

Selv om mennesker sier at hamsterene ikke lider så kan jo ikke de vite at de ikke føler noe smerte.

Godt poeng. Noen dyr vil ikke gi noen som helst tegn til svakhet eller at de lider, bl.a. hunder. Når du merker at det er noe galt, betyr det at noe er virkelig galt.

 

Det er et godt tegn at folk har såpass med empati at en synes synd på dyrene og nøler litt med å få den avlivet, men det er nok best å la dem slippe å lide.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, så sinnsykt mange gode råd der. :D

 

I've been looking after a friend's hamster over christmas, but now it's started making a funny squeeking noise constantl. Is it constipated ? Maybe the squeaks are hamster farts

 

:!:

Han fyren var en idiot. Hvis jeg hadde bedt en kompis om å passe på hamstern min, og han bare hadde gitt han kaker og dritt, og var død når jeg kom tilbake, hadde jeg seriøst banka dritten av han.

 

 

Går ikke bra med ifrit nå :( Han ligger bare stakkar og puster litt tungt. men jeg gir han vann og hoder han varm. :cry:

Lenke til kommentar

Katten min på 21år døde for noen månder siden (jeg 19år) Han hadde det helt fint helt til den sovnet inn. Var egentlig kun den siste uka at han var totalt forvirret og blind. Datt faktisk ned trappa da han ikke kunne se kanten, men overlevde uten problemer det, ikke et brudd en gang. og etter noen dager måtte han bruke veggene for å navigere til matfatet. Så etter en god natt søvn våknet han ikke mer. Tror ikke det kunne gått så mye bedre for han.

Lenke til kommentar
Katten min på 21år døde for noen månder siden (jeg 19år) Han hadde det helt fint helt til den sovnet inn. Var egentlig kun den siste uka at han var totalt forvirret og blind. Datt faktisk ned trappa da han ikke kunne se kanten, men overlevde uten problemer det, ikke et brudd en gang. og etter noen dager måtte han bruke veggene for å navigere til matfatet. Så etter en god natt søvn våknet han ikke mer. Tror ikke det kunne gått så mye bedre for han.

Det må da omtrent være maksalder for en katt?! Hva er oppskriften? :p

Lenke til kommentar
Høres fælt ut :hm:

 

Mista undulaten min Jens i vinterferien.. Ble syk, så frisk igjen, og så en dag var han bare død..

Han hadde fylt år for noen dager siden..

 

Tror hamsteren din er på vei mot den 8. himmel, for han må ha vært i den 7. hos deg :)

ja, søren, jeg har passet skikkelig godt på`n.Gitt han masse god mat ( frukt og grønnsaker )og kost me`n nesten hver dag. Gjør meg vondt å se han som dette her :cry: har tatt farvel med han, og håper at han ikke lider.ø Snart er han vel i hamster himmel :(

 

edit: sorry for det med undulaten din :(

Endret av asad
Lenke til kommentar

Husker når vi mister vårt Hamster vi hadde den med på tur i danmark. Vi kjøpte et nytt bur til ham. Et stort med mange etasjer. Neste morgen var han død...

 

Husket jeg var lei meg de nermeste dagene da.

 

 

Nå har vi kanin. Det er godt å tenkte på at denne kan leve litt lenger og ikke blir så fort syk, Men jeg gruer meg veldig til den dagen den ligger for døden. Enda jeg sikkert er over 22år da.

 

 

Godt å hørre at den kommer seg da! Den kan fortsatt overleve!

 

 

 

Zevs_ "kissa4ever"

Endret av Zevs_
Lenke til kommentar

føler med deg. det værste som finnes er når dyr eller mennesker man er glad i dør.

jeg har personlig 2 marsvin selv hvor den ene har fått kreft.

da ble jeg så lei meg at jeg satt å grein hos dyrlegen.

 

tenk dere det! en 23åring som sitter å griner pga marsvinet sitt hos vetrinæren, i full militær utstyr(hadde nettopp kommet hjem fra militæret).

må ha vært et rart syn.

dyrlegen tok kraftig feil da. i følge han hadde marsvinet vært heldig hvis det levde frem til jul, men det lever fortsatt, og spiser som bare det. :)

Lenke til kommentar
  • 14 år senere...

Kjære isabella, velkommen som ny bruker av diskusjon.no! Håper du finner deg til rette her og at du poster mange innlegg. Generelt er det ikke så vanlig å vekke gamle tråder tilbake og det er ofte lurt å starte en ny tråd om emnet.  

Nå har det seg sånn at trådstarter asad postet siste melding om hamsteret sitt i 2005 for 15 år siden og han var sist aktiv her i 2013.

Litt googling viser at hamster blir 2-3 år gamle og her står det mye info og blant annet sykdommer: Her er det masse mamster-info: http://hamstermeg.blogspot.com/p/fakta-om-hamster.html

 

 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...