Gå til innhold

Politianmeldt, hva gjør jeg?


chil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enten om politiet har noe å ta deg på eller ikke. Jeg tror faktisk politiet har viktigere ting å ta seg av enn slike anmeldelser. Har vært borti flere svindler via bruktmarked osv, men verdien på det meste er så lav at politiet rett og slett ikke orker å ta tak i det.

Lenke til kommentar

Hva er det du egentlig blir anmeldt for? Hvis du lovte en winxp til han, da blir no nesten nødt til å gi det til han, men med mindre han velger å gå til sak, noe jeg tipper han ikke kommer til å gjøre, så tror jeg ikke du vil få så mye problemer. Politiet henlegger alle saker som ikke har noe med blod, narko eller verdisaker til over 50k...

Lenke til kommentar

Altså, du har jo ikke gjort noe ulovlig.. Hvis du faktisk blir innkalt til avhør, så bare forklar akuratt hva som har skjedd..

 

Pc'n ble vel tross alt ikke solgt med support? Windows OS er ikke noe som standard følger med hver pc, en lisens koster penger og hvis han ikke vil betale for en lisens, får han heller innstalere linux.

 

(Saken blir nok foresten henlagt ut i fra at det ikke har skjedd noe straffbart, eller pga. bevisets stilling).

 

Du kan ev. motanmelde duden for falsk anmeldelse hvis du er keen på å bruke enda mer av politiets ressuser. :p

(Som forøvrig også kommer til å bli henlagt)

Lenke til kommentar
Altså, du har jo ikke gjort noe ulovlig.. Hvis du faktisk blir innkalt til avhør, så bare forklar akuratt hva som har skjedd..

 

Pc'n ble vel tross alt ikke solgt med support? Windows OS er ikke noe som standard følger med hver pc, en lisens koster penger og hvis han ikke vil betale for en lisens, får han heller innstalere linux.

 

(Saken blir nok foresten henlagt ut i fra at det ikke har skjedd noe straffbart, eller pga. bevisets stilling).

 

Du kan ev. motanmelde duden for falsk anmeldelse hvis du er keen på å bruke enda mer av politiets ressuser. :p

(Som forøvrig også kommer til å bli henlagt)

Dersom han har tatt vare på mailen har de jo bevis.... ikke det at jeg tror de gidder å gjøre noe!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...