garfunk Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 (endret) dette virker jo knallbra. Men prøver å installere patch 1.3. Funker jo ikke? får error code 6001. Har prøvd alle forslagene, men får det ikke til, noen som har noen forslag? Endret 27. november 2005 av garfunk
-apocalypsis- Skrevet 27. november 2005 Forfatter Skrevet 27. november 2005 Tror det er den samme feilmeldingen MeTa][iC hadde i denne tråden. Tech-supporten til RTW sier dette: Remove the following folder: C:\program files\Common Files\InstallShield\Professional\RunTime Restart, install the game. Håper du får det til å funke. Apoc
TSP Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Hmm, hvorfor kunne dere ikke laget installasjonen på samme måte som Barbarian Invasion. Spillet installerte seg i en egen mappe og det ble laget et eget oppstartsikon for det. Man kunne trykke på det gamle R: TW ikonet for å spille det vanlige, og det nye BI -ikonet for å spille Barbarian Invasion. Nå er jo installasjoen slik at man må ta backup for å spille det gamle R: TW noe jeg ikke gjorde som betyr at jeg må installere R:TW på nytt.. Det BI gjorde var nemlig for å forenkle det med mods blant annet. Var en eller annen slags mulighet for å skille mods osv. Men, men topp demo, det har klart og det med glans! Nye stemmer og alt... (jaja, bortsett fra når generalen min døde, og han vanlige fyren ropte: "our roman leader is dead!"
DurinVIII Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Daua generalen din? Da gikk det nok til helvete
TSP Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 (endret) Tja, det veit jeg egentlig ikke.. Dataen gikk til helvette før den tid.. Men det stemmer at det så ganske svart ut en stund, før det som sagt ble blått.. Endret 27. november 2005 av The Strategy-player
-apocalypsis- Skrevet 27. november 2005 Forfatter Skrevet 27. november 2005 TSP: Er ganske sikker på at BI ikke forenklet noe når det gjelder installering av mods - du må fortsatt installere over spillet. Har i hvert fall ikke hørt noe om det på noen av RTW forumene (TWC, SCC, .Org, etc). Men blått? CTD? Apoc
TSP Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Q: Are there any plans for a built-in mod management function with BI or future expansions? A: There will be a command line -mod function that allows you to redirect the game to use a different set of data without having to replace the original files and - with multiple shortcuts on your desktop all using different -mod redirects - have more than one mod on your PC at once *without* having multiple installations of the game. This will be fully explained in the readme documentation that will ship with the expansion pack. Overall, you'll find that modding support has been substantially improved, especially in the way that factions can be modded. LINK Ja, CTD. Eller CTB (Chrash to blue) Dataen min er slik, er noe feil med den
-apocalypsis- Skrevet 29. november 2005 Forfatter Skrevet 29. november 2005 TSP: Snakka med en i teamet med litt mer teknisk kompetanse enn meg, og det er visstnok noen problemer når det gjelder totale konversjoner og denne mod management greia. Må visstnok sjekkes ut mer. Et par Rohirrim screens: Apoc
Guggelibu Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 hva er dette? og finnes "Third Age", "Second Age" og "First Age" også??
Cuneax Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Hva med å lese første post før du stiller spørsmål?
Articfare Skrevet 31. desember 2005 Skrevet 31. desember 2005 Har moden kommet ut nå? Ser kanske bra ut. Bedre å bruke total war motoren der man kan ha rundt 2000 istedenfor Middle Earth motoren der man bare kan ha 400 før det lagger .
Gunfreak Skrevet 31. desember 2005 Skrevet 31. desember 2005 2000 før det lagger, en gjenomsnitlig norsk pc bør jo greie 6000-8000 før laggen virklig tar..
Chasseur Skrevet 31. desember 2005 Skrevet 31. desember 2005 For å si det på denne måten: Etter å ha sett noen screens nå, kan jeg kun si en ting, R:TW blir installert igjen, for første gang på sart ett år. Når jeg tilogmed gir opp "prinsippet" mot activision for ådrlig støtte for trådløs nettverk og dårlig support, så sier det en del. Woho! Gleder meg til å spille igjenn, R:TW BI skal kjøpes i morgen =)
Articfare Skrevet 31. desember 2005 Skrevet 31. desember 2005 2000 før det lagger, en gjenomsnitlig norsk pc bør jo greie 6000-8000 før laggen virklig tar.. 5363582[/snapback] Pc-en min klarer 2000 bra. Jeg mente så mange man kjemper med på kampanje mappen. 6000 er kanskje den største kampen jeg har hatt der.
DurinVIII Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Er det mulig å få en oppdatering på hva som foregår med denne modden nå?
Chasseur Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Modden jobbes med den, tror vel at 1.1 kommer ut snart =)
-apocalypsis- Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Skrevet 20. januar 2006 Yepp, 1.1 til demoen er på vei, og det jobbes bra med BI build'en. Sitter forresten og koder ancillaries (retinues) nå. Apoc
TSP Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Hmm, syns jeg så en del sykt fete ancillaries -bilder (eller noe slikt) av Eirikeb på forumet sist jeg besøkte det ja..
Chasseur Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Hmm, syns jeg så en del sykt fete ancillaries -bilder (eller noe slikt) av Eirikeb på forumet sist jeg besøkte det ja.. 5472260[/snapback] Woho, takk! Men men, er ikke sikker på om de var gode nok for denne modden, men kan si at jeg jobbermed flere =) Om ikke for å la dem ha noe å jobbe med/le av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå