Gå til innhold

Total War: Feil-mld. ved installering av 1.3-patchen!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

I dag fikk jeg endelig tak i ROme: Total War originalt, og startet installasjonen umiddelbart, samtidig som jeg startet nedlastingen av 1.3-patchen.

Nå er jeg endelig ferdig med å laste ned ned, og jeg prøvde nettopp å installere den, da jeg fikk denne lite hyggelige meldingen (se bildet under).

Noen som vet hva problemet er, eller enda viktigere, hva jeg skal gjøre for å løse problemet?

Takk for svar! :)

EDIT: Problemet er løst. Takk til Apoc og Birger_Nord! :)

EDIT2: Hmm, nå har jeg enda et problem... :hrm:

Endret av MeTa][iC
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Dette er hva tech-hjelpen til RTW sier:

Remove the following folder: C:\program files\Common Files\InstallShield\Professional\RunTime

Restart, install the game.

Håper det funker!

Edit: Litt sein...

Apoc

Endret av -apocalypsis-
Skrevet (endret)

Hmm, det er nok enda ikke tid for å sprette champagne'n. Jeg har kommet videre, det er sikkert.

Men jeg har bare kommet videre til neste feil-melding, som lyder følgende (bildet under):

Noen som vet hva jeg skal gjøre? Når det står "install the game", mener de da at jeg skal installere hele spillet på nytt, eller bare patchen? :dontgetit:

EDIT: Ahà! Tror jeg vet hva problemet er nå. Jeg har en snodig feil på PC'en min, etter at jeg var så dum å installere mongo-programmet Antiblaxx. Nå bytter E-disken min navn (altså bokstaven) med en annen disk jeg har på PC'en min omtrent HVER gang jeg restarter PC'en! Derfor kan det hende at installasjonen ikke fant spillet! SKal prøve å endre det tilbake nå, og se om jeg får det til å fungere.

Kommer med respons snart. :)

EDIT2: Yyyyyyyyesssss! Endelig funka det! Tusen takk folkens, takk for all hjelp! NÅ kan champagne'n endelig sprettes, og nå skal det spilles Total Realism Mod og The Fourth Age Demo for full rulle! Igjen, tusen takk! :love:

Endret av MeTa][iC
Skrevet

Champagne'n får nok stå, den. Nå har jeg et nytt problem...

Når jeg starter opp spillet får jeg en snål melding!

Jeg har ikke cracket spillet, så jeg skjønner ikke hva dette skal bety. Jeg får prøve meg fram litt da, men håper på at noen kan komme med en logisk forklaring på mitt problem. :)

Skrevet (endret)

Heh, har jeg aldri vært borti før. Og RTW er umodda?

Edit: Det er mulig at en av patch filene er blitt ødelagt i nedlastinga (har hørt at det har vært et problem for noen). Du får prøve å laste ned på nytt, kanskje.

Apoc

Endret av -apocalypsis-
Skrevet

Nei, det er ikke umoddet. Jeg har installert Total Realism. Så snart jeg har fått gjort ferdig nedlastinga av Fourth Age demoen skal jeg restarte PC'en og reinstallere spillet. Får se om det fungerer da. Hvis ikke får jeg vel følge ditt råd og laste ned patchen på nytt (da blir det lenge igjen til jeg får spille noe Rome :hm: ).

Skrevet

Nå har jeg reinstallert noen ganger, og får selve Rome til å fungere. Det er når jeg installerer Total Realism modden at jeg har fått problemer. Grunnen er fordi jeg har vært så idiot og installert patchen til modden, og ikke den fulle versjonen.

Nå har jeg avinstallert Rome igjen, og skal reisntallere det.

Før jeg begynner med patchinga må jeg vite noe:

_MÅ_ jeg ha 1.2 patchen installert? Kan jeg ikke installere 1.3?

På nettsiden til Total Realism står det at jeg trenger 1.2-patchen, men det står ingen ting om 1.3-patchen. Om jeg installerer 1.3, vil jeg da få problemer med å kjøre Rome med Total Realism?

Jeg vil helst slippe å installere Rome ENDA en gang, da jeg har gjort det utrolig mange ganger nå, og det tar omtrent 20 minutter å installere, og omtrent ti minutter å avinstallere.

Gjest Slettet+56132
Skrevet

Men har du BI, trenger du ikke patch 1.3.

Bare så det er sagt :whistle:

Skrevet

Har ikke BI. Vel jeg har det, men det er warez. Vil ikke installere det. Skal skaffe det originalt. :)

Men jeg får prøve det du sier da, Apoc, installere det, patche til 1.2, RTR'e det, og patche opp til 1.3 (vrient! :p ).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...