Zerpent Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Noen som har dette? Jeg vurderer å starte en Alliance char og skal kanskje velge prest. Jeg tror menneske eller alv vil se kulest ut, men hvordan blir en dverg med cloth? I mine øyne så har dverger store klumpete rustninger.
chokke Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 dverg prest har vel den beste racial treat prest skillen, desperate healer. 60 min cooldown men healer deg selv for litt, en del hp instant, og den er gratis.
uberhunter Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 dverg prest har vel den beste racial treat prest skillen, desperate healer.60 min cooldown men healer deg selv for litt, en del hp instant, og den er gratis. I motsetning til oss troll som har lightning sheild (90 damage når en fiende slår på deg, 3 charges). THE suck, vil også ha noe som har med healing å gjøre, noe nyttig...
Radhoo Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Dverg prester har også Fearward som er veldig nyttig når du møter flere av bossene i spillet.
Dandar Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Dverg prester har også Fearward som er veldig nyttig når du møter flere av bossene i spillet. Og sinnsykt bra i raid
NightKeeper Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Selv om jeg ikke syntes Dverg passer til priest, så er de faktisk den beste priesten blant alliance...kun slått av Undead i hele spillet...
Dandar Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Selv om jeg ikke syntes Dverg passer til priest, så er de faktisk den beste priesten blant alliance...kun slått av Undead i hele spillet... Hvorfor slått av UD ?
X672 Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Selv om jeg ikke syntes Dverg passer til priest, så er de faktisk den beste priesten blant alliance...kun slått av Undead i hele spillet... Hvorfor slått av UD ? Will of the Forsaken
NightKeeper Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Selv om jeg ikke syntes Dverg passer til priest, så er de faktisk den beste priesten blant alliance...kun slått av Undead i hele spillet... Hvorfor slått av UD ? WoTF
Trygve Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Dverg prester har også Fearward som er veldig nyttig når du møter flere av bossene i spillet. Er det bare Dwarf Priest som får fearward?
notorled Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Vell, nå er jo racial abilitien til humans, perception helt genial da. Seriøst hvor mange ganger har ikke den hjulpet meg i pvp? Increased spirit er og nice og +10% diplomacy gain..
Dandar Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Selv om jeg ikke syntes Dverg passer til priest, så er de faktisk den beste priesten blant alliance...kun slått av Undead i hele spillet... Hvorfor slått av UD ? Will of the Forsaken Jau, men Dverg har Fear Ward hele tiden hvis han gidder å caste (Eller er det ikke mulig ?)
.V. Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Selv om jeg ikke syntes Dverg passer til priest, så er de faktisk den beste priesten blant alliance...kun slått av Undead i hele spillet... Hvorfor slått av UD ? Will of the Forsaken Jau, men Dverg har Fear Ward hele tiden hvis han gidder å caste (Eller er det ikke mulig ?) Fear Ward er vel kanskje bedre, tror ikke det er cooldown på den. Funker vel på en litt annen måte enn WotF, Fear Ward er en 5mins buff som snapper opp den neste fearen du får på deg. Det beste er at du kan kaste den på andre(mulig det bare er party members)!
.V. Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Hva gjør will of the forsaken? WotF bryter fear/sleep/charm og gjør deg immun mot fear/sleep/charm i 20sek(tror jeg...).
Ickz Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 (endret) siden topicen er screenshot av dverg priest så gir jeg et screenshot av en dverg priest jeg så, sikkert ikke et sånt bilde du ser etter, men jeg syns d er ganske kult. hadde vært glad om noen kunne forklare meg hvorfor han ser ut som dette. Endret 11. mai 2005 av Ickz
uberhunter Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Nerf dwarves and undead Neida, men syntes virkelig at oss få troll burde få noe bedre enn et noe som aldri blir brukt, eller ihvertfall som aldri blir utnyttet i instance. Hex of Weakness er også noe tull i forhold til desperate prayers (hva gjør egentlig desperate prayers? )
Bautastein Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 (endret) Nå tror jeg trådstarter er mer opptatt av utseendet og bilder av dwarf med cloth, enn hva som er den beste racial ability. Edit: Et tips er å starte en gnom eller dwarf og stikke til ironforge. Der finner du garantert en lvl 60 dwarf med cloth. Endret 11. mai 2005 av Pinglebolle
Daguerreo Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 siden topicen er screenshot av dverg priest så gir jeg et screenshot av en dverg priest jeg så, sikkert ikke et sånt bilde du ser etter, men jeg syns d er ganske kult. hadde vært glad om noen kunne forklare meg hvorfor han ser ut som dette. Orb of Deception
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå