Gå til innhold

The 4400 (Ingen spoilere, les første innlegg.)


Anbefalte innlegg

Jeg har nå sett hele sesong 1 og første episode av sesong 2. Veldig bra så langt, gleder meg til neste episoden. Dette blir nok det neste Lost.

 

Men en ting jeg har lurt på, er det noen som vet hvor mange sesonger av The 4400 det vil lages? Det blir ihvertfall ut sesong 2 men blir det flere sesonger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
rengner med og se første episode i sesong i morgen og , digg serie .

 

 

til alle som sier den er dårlig , det er jo en sommer serie så den er ikke på toppen av skuespiller listen eller budsjetter .

Serien er jo veldig bra skrevet, og skuespillerne er jo ikke så dårlige. Like bra som i LOST vil jeg si

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

Har nå sett hele sesong 1 og episode 1 av sesong 2. Akkurat nå sitter jeg bare igjen med et stort "WTF?".

 

Gleder meg til neste episode! :D

Lenke til kommentar

Serien er jo veldig bra skrevet, og skuespillerne er jo ikke så dårlige. Like bra som i LOST vil jeg si

:dontgetit:

 

 

syke syke mann.. kan ikke sammenlignes med lost verken manus eller skuespillere!

Nei, 4400 er faktisk bra. Lost er en serie uten plott, uten mening, og uten framdrift. Dersom du så episode 1 og 24 hadde du trodd det var en langfilm :thumbdown:

 

Vel, har sett et par episoder av denne serien, og jeg kan si at jeg ikke likte denne. Virket spennende i begynnelsen, men så ble det for overnaturlig for min del.

 

Hvis du hadde følgt med litt lenger, til episode 5 (siste episode i første sesongen, rart episode antall I know), så hadde du forstått hva som virkelig skjer... vet ikke hvor langt man er kommet i norge nå, men... Trust me! Her må jeg bite meg i tunga for ikke å spoile noen, hehe. Men det er ikke slik som du tror. 4400 er ikke noe X-Files.

Endret av guardianpegasus
Lenke til kommentar

Har nå sett første episode i sesong 2. Jeg syntes den var litt overdreven for å være helt ærlig. Skal ikke komme med noen spoilere, men denne episoden gjorde meg litt mindre interessert i serien. Men jeg skal nok se resten av sesong 2 også, i og med at det er full stopp for alle andre gode serier i USA.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Haha? For det første, jeg er trådstarter, så jeg burde vel vite hva jeg gjør. For det andre, her er et utdrag fra første innlegg:

 

Og vær så snill, ingen spoilere av ting som skjer etter episodene som har gått på TV3.

 

;)

 

 

Edit: Men jeg kan godt skrive i topicet at alle burde lese føste innlegg.

Endret av ehs5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...