Gå til innhold

The 4400 (Ingen spoilere, les første innlegg.)


Anbefalte innlegg

TV3 har faen meg reklame hver tiende minutt..de kan det med å melke sponsorpenger!

Helt enig. ALTFOR mye reklamepauser.

Må si meg enig i at det var for mange reklamepauser. Synes det ødelegger mye når det er reklame hvert 10. minutt! Trur ikke jeg kommer til å se flere epiosder på tv3.

Nå kan du trøste deg med at neste episode er halvparten så lang. De hadde sikkert mye reklame fordi det var en premiere :shrug:

 

EDIT: Post 2400 :w00t: Skulle jeg gjort dette hver gang jeg runnet hele xx00-tall så ville dette vært nr. 24 :w00t:

Endret av Thompzen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+891234

Svarte helvete. Piratkopiering straffer seg. Da jeg skulle laste ned sesong 1, kom jeg over en setning som avslørte hele komplottet. Gud, som jeg hater spoilere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
vel det er ikke så mye og avsløre i sesong 1 som du ikke ville forstått allerede etter første episode så ikke ta det så tungt. serien er jo grunn som søledam..

Ikke i følge det jeg har lest. Og jeg gidder ikke akkurat lese teksten igjen for å finne ut hva som er situasjonen. :roll:

Lenke til kommentar
Fantastisk kjedelig. Elendige roller og skuespill, og serien klarte ikke å engasjere for fem øre.

Du liker vel ikke Lost heller du? :roll:

hallo, du kan jo ikke sammenligne the 4400 med lost..?? 4400 når ikke lost opptil anklene engang.

 

Sier meg helt enig med psilocybe, elendige skuespillere og effektene ser jo ut som de er lagd på nintendo 8 bits.

Lenke til kommentar

Så premieren på svensk TV3 forrige uke eller noe, og kan ikke si jeg ble spesielt hektet - selv om jeg synes konseptet er supertøft.

 

Bestemte meg for å gi showet en sjanse til og så på premieren på norsk TV3. Jeg likte det! Det er spennende, sci-fi, og ellers bare underholdende. Jeg skal nok følge med fast her også, akkurat som med LOST. Nå er det vel slik at LOST er hakket bedre enn The 4400, men det får man tåle.

Lenke til kommentar

Sier meg 100% enig i at Lost er mye bedre enn The 4400, men nå har det kun gått 4 episoder av sistnevnte.

 

Lost og The 4400 er vel kanskje ikke veldig like, men de er innenfor samme spennings-sjanger, og den typen serier er noe jeg liker.

Nå er det vel ikke lenge til sesong 2 starter i USA, så da blir det vel en god oppvarming til sesong 2 av Lost :roll:

Lenke til kommentar

jeg syntes the 4400 bare ble dårligere etterhvert imotsetning til lost der spenningen bare bygger seg oppover og oppover.

 

de siste episodene av 4400 syntes jeg bare var teit egentlig.. det som irriterte meg mest var skuespillet mellom ho blonde dama og han mørke soldaten. :nei:

Lenke til kommentar
jeg syntes the 4400 bare ble dårligere etterhvert imotsetning til lost der spenningen bare bygger seg oppover og oppover.

 

de siste episodene av 4400 syntes jeg bare var teit egentlig.. det som irriterte meg mest var skuespillet mellom ho blonde dama og han mørke soldaten. :nei:

Jeg synes Lost er konge.. men noe episoder i midten av sesong 1 skjedde det ganske lite å sånn..

 

 

Men 4400 får man iallefall noe spennende i hver episode iom at det handler om forskjellig folk av de 4400

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...