Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg sier at dere må gå og legge dere, spille et spill eller se en film.

Tenk så mye morsomt du kan lese i morgen, uthvilt og det hele.

*le av tåpelige overtrøtte folk* Hey?! Jeg ler av meg selv jo. (ehh haha ha ha...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønte ikke en dritt av hva du prøvde å fortelle. Ikke for å være slem, men vi trenger ikke vite hvem folk er, hvordan de er i slekt, hvor de bor og hvem som er deres beste venner.

Sånt blir bare Fredrik forvirret av.

Skrevet
På grunn av uvilje til å sove i egen seng vil jeg tro at dronninga ikke ble eid.

Prahaha, eid av en knøtt, type kvinne hahaha :wee:

huff, på tide å sove... not... snudd døgnet, snudd døgnet

Skrevet
Er klokka 3 allerede??!?!?? Skal jo stå opp snart..

øh. Javel?

Bruker ikke å stå opp før 3 om dagen heller da

EDIT: 5 om dagen, 6 om natten :p

Skrevet

Hva gjør man når man kjeder seg midt på natten? Man finner frem potetgull og dip og setter Sleepaway Camp 3 inn i DVD-spilleren!

Sees om en drøy time. :wee:

Skrevet

usj, får ikke sove, det er lyst ute, selv med mørke gardiner, et vist program behandler visan min, så dataen må stå på, og fuglene kvitrer....

Skrevet

Freaky Friday var jo skikkelig godfilm det også. Ti poeng!

Mamma kom inn for halvannen time siden... "Få av den TV'en". Spilte borte vekk, bare "hææææ?" og slo av. I følge mamma er jeg sånn om natten, og jeg nekter for alt i morgen, husker ingenting jeg... Hehehe, må ihvertfall stå opp klokken elleve nå...

Natta!

Skrevet
usj, får ikke sove, det er lyst ute, selv med mørke gardiner, et vist program behandler visan min, så dataen må stå på, og fuglene kvitrer....

Også kalt morgenen.

Skrevet

Også kalt morgenen.

det var det det kalles :cool:

Skrevet (endret)
http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/07/05/436630.html

Haha!

Ikke lenger lov å bruke små barn som kamelryttere i De Forente Arabiske Emirater.

Damnit. :(

Barnejockeyene knyttes fast til kamelryggen, og risikerer å falle av og bli trampet på.

Burde kidnappe seg noen speidere og, så kanskje de klarer å knyte skikkelig.

hahaaa :!:

enig med å ta noen speidere og så løses alt :wee:

EDIT: går og prøver å sove, poster jeg ikke mer her eller andre steder sover jeg :roll:

Endret av chokke
Skrevet

ojojoj, så en snarvei til "elastomania", verdens mest tragiske motosykkelspill som jeg måtte underholdes med ^^

men NÅ vil jeg sove borte forever (til 11-14 i morra)

O.o måtte bare ha med den, misbruker den og :wee:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...