Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men, litt kul situasjon om man ser bort i fra din veninne. Ville nok gjort det samme som deg. Du er 10 år eldre og får SMS av ei søt jente på snart 17. Noe riktig må du da ha gjort. :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Men, litt kul situasjon om man ser bort i fra din veninne. Ville nok gjort det samme som deg. Du er 10 år eldre og får SMS av ei søt jente på snart 17. Noe riktig må du da ha gjort. :p

Kanskje hun liker gamlinger da. :!:

Skrevet
Yay! Ny mobil! Siemens M65.  :D

:w00t:

Den har jeg også :)

Kjøpte den i juni i fjor, da betalte jeg ca 1699.

Jeg betalte 999kr for den, men det har jo gått ett år, så den har blitt billigere seff.

Det er en bra mobil. :yes:

Skrevet
Høhø! Kanskje noen 6-åringer sender meg sms? De har jo mobil tidligere og tidligere nå. ;)

Du har forandret "imaget" ditt? "Fødselsdag: 5. August 1995" og MaxMekker avatar? :lol:

Skrevet

For de interesserte eller nysgjerrige så skal det spilles inn en serie på Mork Videregående skole på Eidsvoll fra og med i morgen og det varer en måned... "Internatet" som skal sendes på TVNorge til høsten. 10 jenter og 10 gutter på 17 år som skal leve på et internat fra 1950-tallet uten moderne teknologi.

Hadde vært litt fett å dratt bort dit og sett hva som hadde skjedd, kanskje man kommer med på TV, tihi... :p

Skrevet
For de interesserte eller nysgjerrige så skal det spilles inn en serie på Mork Videregående skole på Eidsvoll fra og med i morgen og det varer en måned... "Internatet" som skal sendes på TVNorge til høsten. 10 jenter og 10 gutter på 17 år som skal leve på et internat fra 1950-tallet uten moderne teknologi.

Hadde vært litt fett å dratt bort dit og sett hva som hadde skjedd, kanskje man kommer med på TV, tihi... :p

Husk å ta med laptoppen. Sett deg så de ser deg og surf i vei.

Skrevet

Husk å ta med laptoppen. Sett deg så de ser deg og surf i vei.

Jeg skal ta med laptopen, mobilen og mp3 spilleren og bare henge på utsiden der heeele tiden. Tror det blir mange misunnelige sjeler etterhvert ;)

Skrevet

Non-stop og cola er bra for magen. (rimte...nesten?)

--

robB: Ja, jeg er i alle fall fornøyd med min. Selv om jeg sikler litt etter M75 også.

Hvilken Firmware-versjon har du? (*#06#) Jeg har FW04, dvs den nest tidligste, har aldri orket å oppdatere :wee:

Skrevet
Non-stop og cola er bra for magen. (rimte...nesten?)

--

robB: Ja, jeg er i alle fall fornøyd med min. Selv om jeg sikler litt etter M75 også.

Hvilken Firmware-versjon har du? (*#06#) Jeg har FW04, dvs den nest tidligste, har aldri orket å oppdatere :wee:

Hm, vet ikke hvilken Frimware-versjon jeg har.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...