Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

nettopp løpt 5 km. 2,5 km oppoverbakke, så 2,5 km nedoverbakke hjem igjen :)

så en times styrketrening mens jeg har sett på Metallica DvD.

jeg har ekstremt lyst til å dra på Metallica-konsert snart :cry:

Metallica-Live at San Diego er helt utrolig bra. alle må sette den opp på "ting å gjøre før jeg dør"-lista si :thumbup:

sykt bra.

men nå etter en hard treningsøkt er det snart eplekake :D

EDIT: Leif-invasjon.

Endret av Spazz
Videoannonse
Annonse
Skrevet
bundy er min

*le*

kaller duy det et slag?

*stikke ned med høygaffel*

5919505[/snapback]

Bundy er min EOD!

*rote fram minigun fra bøttekottet*

*Plaffe ned PepsiCo*

*slå på PepsiCo*

5919590[/snapback]

argh!

*død*

Skrevet

Åh, er trøtt av å ha bare single venninner nå. Tekstmelding hver jææævla fredag og lørdag: "Keen på byen? Vors hos meg!". De gjør ikke annet enn å dra på byen og jeg er så møkk lei - fått det helt opp i halsen. GIDDER IKKE.

Skrevet
Åh, er trøtt av å ha bare single venninner nå. Tekstmelding hver jææævla fredag og lørdag: "Keen på byen? Vors hos meg!". De gjør ikke annet enn å dra på byen og jeg er så møkk lei - fått det helt opp i halsen. GIDDER IKKE.

5919605[/snapback]

Skaff de type da :tease:
Skrevet

5919605[/snapback]

Slike venninner kunne jeg tenkt meg å hatt.. iallefall en helg i mnd.. En ting med single venninder er at det er GØRR å gå på byen med de hvis man har type selv! De finner seg alltid en fyr å henge på, kline med, og danse tett intill, mens jeg sitter som en fjomp å holder veska i ett mørkt hjørne..

Venninner med type derimot er kult, for de er med på dansegulvet og danser :)

Skrevet
Nei, nå drar jeg på joggetur. God påske!

5919616[/snapback]

Hadde jeg bare hatt din viljestyrke... :p

God påske

5919644[/snapback]

Man trenger ikke noe særlig viljestyrke for å ta en joggetur da:P

Viljestyrke kan man snakke om når man har trent og spist sunnt over en lengre periode :)

Skrevet

5919616[/snapback]

God påske

5919644[/snapback]

Viljestyrke kan man snakke om når man har trent og spist sunnt over en lengre periode :)

5919656[/snapback]

Jada var da sunn som bare det jeg. Gått litt over stokk og stein nå men. Snøen sin skyld. Detta ordner seg når det blir bra føre :w00t:

Skrevet
Masse mennesker på SATS i dag... Var slettes ikke alene ihvertfall. FIkk hold... Og løp bare 5 kilometer... Fikk litt dårlig samvittighet, men det er vel påske...

5919674[/snapback]

Bare 5?? Shame on you! Nå kan du vel hverken spise middag eller kvelds ? :dontgetit:

Skrevet
Masse mennesker på SATS i dag... Var slettes ikke alene ihvertfall. FIkk hold... Og løp bare 5 kilometer... Fikk litt dårlig samvittighet, men det er vel påske...

5919674[/snapback]

Bare 5?? Shame on you! Nå kan du vel hverken spise middag eller kvelds ? :dontgetit:

5919687[/snapback]

Rolig. Han ville ikke gjort det uansett.

Skrevet

Vi sprang 3*500m i dag i gymmen. Jeg fikk beskjed (i forhold til forrige loepetest, saann saer greie med korte etapper og oekende fart) om aa springe paa maks 3 minutter (per 500m). Jeg sprang paa 2.10 :wee:

(Det er ikke kjapt, men for meg er det jaevlig bra.)

Skrevet

5919616[/snapback]

God påske

5919644[/snapback]

5919656[/snapback]

Jeg må få et bedre kosthold :p

trene gjør jeg regelmessig, løp 5 km og styrketrening i sta, men nå skal jeg spise eplekake :D

Skrevet

PepsiCo, Zappza og andre...

Post NOE innformativ...dette er SO4 ja, men det skal forsatt være LITT innformativt ikke bare *hoppe over og daske på ræva*-samtaler.

Les sticky som står i OT-baren og Annet.

Skrevet

Noe innformativt?

Hamburgeren på Statoil er mer næringsrik og god enn slafseburgern man får kjøpt inne på tg :)

Får også mer for penga på statoil.

Skrevet

5919674[/snapback]

5919687[/snapback]

Rolig. Han ville ikke gjort det uansett.

5919691[/snapback]

Her det formell dinner i kveld, og jeg må vel spise litt da jo. Ta det helt med ro.

Skrevet
Noe innformativt?

Hamburgeren på Statoil er mer næringsrik og god enn slafseburgern man får kjøpt inne på tg :)

Får også mer for penga på statoil.

5919728[/snapback]

Les den fans stickyen så skjønner du kanskje...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...