Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Drit. Far sier nei til TG pga av dårlig planlegning. Dårlig planlegning? Nå har jeg jo nesten billett og greier. Og jeg bestemte meg for at jeg kanskje skulle i dag!

5880404[/snapback]

Typisk. Foreldre skjønner bare ikke hva ordet spontant innebærerer.

 

*trøste* skal ikke på TG jeg heller. Du får heller ta turen her. Så lager vi lan for alle oss som ikke er med på TG :p

Lenke til kommentar
Hadde endelig en artig naturfagstime. Vi skulle alle få lov til å finne ut hvilken blodtype vi hadde. Stakk meg et par ganger jah..hihi..ble en blodig time :D

 

Det aller beste var at samtlige av guttene i klassen blånektet å stikke seg i fingeren for å få blodet ut. "AAhhh jeg nekter, jeg kommer til å besvime" osv  :p

 

Synne i klassen min derimot stakk seg ca 15 ganger i samme fingeren uten problem  :ermm:  Vat en annen fyr i en annen klasse som besvimte og måtte sy et par sting i bakhodet.

5880331[/snapback]

Hahaha, for noen pingler!

Lenke til kommentar
Hadde endelig en artig naturfagstime. Vi skulle alle få lov til å finne ut hvilken blodtype vi hadde. Stakk meg et par ganger jah..hihi..ble en blodig time :D

 

Det aller beste var at samtlige av guttene i klassen blånektet å stikke seg i fingeren for å få blodet ut. "AAhhh jeg nekter, jeg kommer til å besvime" osv  :p

 

Synne i klassen min derimot stakk seg ca 15 ganger i samme fingeren uten problem  :ermm:  Vat en annen fyr i en annen klasse som besvimte og måtte sy et par sting i bakhodet.

 

 

 

 

hihi.. minner meg om en historie fra da pappa var i millitæret...

den største, sterkeste, raskeste osv.. altså den "beste" var den eneste som besvimte da de fikk sprøyte x]

Endret av espennyh
Lenke til kommentar

PANG!

Jeg tar en lite pause nå. Kommer kanskje tilbake senere. :)

5863389[/snapback]

Ja, jeg tok en pause.

 

Jaja. En del personer her skal ha tusen takk for at jeg ikke fikk lagt meg ista, jeg gleder meg herved enda mer til de 13.5 timene jeg skal på jobb i mårra :).

 

God natt, og god ferie til et par av dere.

5863507[/snapback]

Jo, takk. Du får ha en god natt da.

 

Blir dødt uten han her... *savne*  :cry:

5863932[/snapback]

Glad jeg er tilbake. Endelig snakke med normale folk igjen. :wee:

 

Hils mr. Skogli fra alle forumtrollene her ;)

5868938[/snapback]

Takk, takk.

 

Ey, Skogli, din banfaen! :tease:

 

Jeg er ikke banned!

5869288[/snapback]

Ikke heller... lenger...

 

http://www.ubegrenset.com/

Ikke lenge til Skogli :p

5880050[/snapback]

Nei, klokken har passert 22:50 og her er jeg. :)

 

 

Og på inlegg 5k klarte Bundy å drite ut quoten. Meget bra gjort. :)

Lenke til kommentar
Hadde endelig en artig naturfagstime. Vi skulle alle få lov til å finne ut hvilken blodtype vi hadde. Stakk meg et par ganger jah..hihi..ble en blodig time :D

 

Det aller beste var at samtlige av guttene i klassen blånektet å stikke seg i fingeren for å få blodet ut. "AAhhh jeg nekter, jeg kommer til å besvime" osv  :p

 

Synne i klassen min derimot stakk seg ca 15 ganger i samme fingeren uten problem  :ermm:  Vat en annen fyr i en annen klasse som besvimte og måtte sy et par sting i bakhodet.

5880331[/snapback]

Hahaha, for noen pingler!

5880444[/snapback]

Jah, ikke sant. haha. Fanagutter (neida :innocent: )

 

Edit: Grattis Bundy. Setter på en sang til ære for deg.

Bundy - Animal Alpha

Endret av Seether
Lenke til kommentar
Demme er muligens litt på kanten;

 

Vår alles kjære russejente Vibeke..

 

Istedet for Rocco og russen, har vi nå "Random og Vibeke"

5880485[/snapback]

LOL

 

 

Bundy. Svar på denne. ;-----D

5880431[/snapback]

Javel.

 

Neste person som poster og begynner på Bu har liten tiss

5880443[/snapback]

Vet du hva? Du er bare misunnelig. Tøs.

5880488[/snapback]

Det er veldig lite å være misunnelig på

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...