Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jippi vi vant kampen i dag :)

3 - 0

Btw. kjedlig Lost episode det var nå da =/

Edit: Natta alle sammen :)

Endret av BaX
Skrevet
Ahhh, er sikkert på at tannlegen glemte klokka si inni kjeften min når hu trakk tanna. Gjør så sinnsykt vondt. Er jo 5 dager siden nå.

Sist jeg var hos tannlegen brukte hun ikke munnbind.

Og hun blødde på fingeren, det festa hun et plaster på, og stappa hendene inn i munnen min uten å verken vaske seg eller ta hansker på :nei:

Men hun trakk tanna mi uten at det gjorde vondt. Utenom hennes tydelige hygieneproblem var faktisk den tannlegeturen en positiv opplevelse :dontgetit:

----

God natt, alle dere som fremdeles er våkne :)

Skrevet

Dumme NGT setter ned hastigheten vår til modem, bare fodri vi ikke betaler :mad:

Går tilfeldigvis mandagens episode av "24" i reprise nå snart, eller var det bare reprise på tirsdag?

Isåfall må noen si hva som skjedde... Hvis den _ikke_ går i reprise altså.

Skrevet
*woo*

Fy faen, da tror jeg at jeg hadde blitt litt irritert. Men men. Det å få 6 smertestillende tabletter er litt for lite. Får jo ikke sove om natta fordi det er vondt.

Men nå skal jeg hvertfall (prøve) å få meg litt søvn. Natta! :)

Skrevet
altså jeg må bare spørre, hva tenker dere på når dere ser denne logoen?

helst litt seriøse svar. :)

Tenkte av en eller annen grunn på Dekkmann :p Fargene altså...

Skrevet (endret)
altså jeg må bare spørre, hva tenker dere på når dere ser denne logoen?

helst litt seriøse svar. :)

Ei kringle. Bakreri logo eller.no

Endret av B|Real
Skrevet

ok, høres bra ut. fargene er litt tilfeldig valgt i farta da så det er ikke så nøye. var bare redd for at folk skulle få litt for store pikk assosiasjoner, men ser heldigvis ikke sånn ut. ;)

Skrevet
Ei kringle. Bakreri logo eller.no

Mhm....eventuelt Dekkmann sitt datterselskap som lager kringler.. Kringlemann.

Hvorfor har jeg på følelsen at jeg er på jordet? :dontgetit:

Skrevet
ok, høres bra ut. fargene er litt tilfeldig valgt i farta da så det er ikke så nøye. var bare redd for at folk skulle få litt for store pikk assosiasjoner, men ser heldigvis ikke sånn ut. ;)

Haha, kunne perhaps ha lignet på det hvis de strekene videre opp hadde vært litt lengere :wee:

Skrevet

hehe, takker for svar her. mens jeg har dere her, hva med denne da, hvilken er best av disse to? dette blir siste support spam'n min. lover. :wee:

post-63-1115938565_thumb.gif

Skrevet
hehe, takker for svar her. mens jeg har dere her, hva med denne da, hvilken er best av disse to? dette blir siste support spam'n min. lover. :wee:

Du burde kanskje si hva logoen skal brukes til? Det er jo ganske vesentlig når man skal avgjøre hvilken som passer best..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...