Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Herregud det tar lang tid å kode om 13 avifiler til et dvd-kompaktibelt format.

Nesten så jeg skulle ønske jeg hadde Intel. :ermm:

Edit: Zappza, avataren din er 48,3 KB for stor.

5519809[/snapback]

Spiller størrelsen også en rolle nå :hrm: Trodde det bare var 6kb hvis man lasta opp fra egen pc jeg :hmm:

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor vi får lekser i hælja. Jeg er da enten på lan, eller så har jeg lan.. Nytter ikke å få meg til å gjøre lekser på fridager. Får nå være grenser-

Skrevet
Jeg skjønner ikke hvorfor vi får lekser i hælja. Jeg er da enten på lan, eller så har jeg lan.. Nytter ikke å få meg til å gjøre lekser på fridager. Får nå være grenser-

5519950[/snapback]

Fredag er ikke helg, så da kan du gjøre lekser. Du kan også gjøre dem på torsdag om du ikke får leksene på fredag.

Skrevet
Spiller størrelsen også en rolle nå :hrm: Trodde det bare var 6kb hvis man lasta opp fra egen pc jeg :hmm:

5519935[/snapback]

Neida, størrelse er ikke viktig. Alle med modem vet hvor gøy det er med avatarer på nesten 1 MB.

Skrevet

5519950[/snapback]

Vel det er vel bare en ting å si...

Skrevet

5519950[/snapback]

5520011[/snapback]

:mrgreen: ;p

Skrevet

Nå stikker jeg og drikker litt melk før jeg hopper til køys.

God natt, alle som leser dette innlegget :):green:

Skrevet
Natta Fredrik, Hege, Eline, Brunern, Bundy, Setther, ØB og Anette_ viss du er innom en gang i løpet av kvelden.

*poff*

5519398[/snapback]

Nattinatt :)

Burde virkelig surre meg til sengs snart selv..

Skrevet

Dilemma!! Fyllesyk å jævli, bittelitt sulten og har en grandis i frysern. Steke den og kose meg og ta en ekstra joggetur imorgen eller drite i det og legge meg?

Skrevet

5519950[/snapback]

5520011[/snapback]

Det er nok en dårlig ide. Så snart man kommer på universitet blir man nødt til å gjøre "lekser" for å henge med. Jeg merket selv hvor vanskelig det var etter 3 år med tilnærmet null lekser på videregående.

Skrevet
Herregud det tar lang tid å kode om 13 avifiler til et dvd-kompaktibelt format.

Nesten så jeg skulle ønske jeg hadde Intel. :ermm:

Edit: Zappza, avataren din er 48,3 KB for stor.

5519809[/snapback]

5519935[/snapback]

Hey Zappza, her er en 5 sekunders versjon:

test5st.gif

Jeg kan fjerne de resterende hvite kantene osv i morgen, hvis du skulle ønske det.

Skrevet

fargoth: Neida, det trenger du ikke. Hadde aldri trodd noen hadde gidda og gjøre det for meg :love:

Tusen takk (sparte meg for installeringa av Photoshop :wee:)

Skrevet

5519950[/snapback]

Fredag er ikke helg, så da kan du gjøre lekser. Du kan også gjøre dem på torsdag om du ikke får leksene på fredag.

5519984[/snapback]

Når jeg er innafor døra hjemme på en fredag, så er det offisielt helg!

Sånn er det med den saken :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...