Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Huff, nå er nyttårsfeiringen over her, det hele var en rimelig trist affære.

5365287[/snapback]

Neh..

Har sitti nede å drekki beylies en stund nå.. så det ressulterte i at jeg sitter her drite (for første gang) nå :p

Har dere hatt en bra kveld da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var ute en liten tur her i sentrum, etter jeg kom hjem igjen.

Skjedde ikke noe spesielt, og var direkte kjedelig. Fulle folk over alt, og vi kom ikke inn på noen steder (drakk ikke selv). Stakk så ned til et sted utenfor en kiosk. Merket fort at jeg ikke ble likt der, og når en idiot begynner med sånn elektrosjokk ting (ustabil fyr), tenkte jeg at det var best å stikke hjem :)

Skrevet

Fyllepost is teh fun!

Jeg sitter og prater med dama til bestekompisen om hans evner i senga, hvor ofte de har sex, at han ikke tilfredsstiller henne ordentlig etc. Morsomt :wee:

Skrevet
Fyllepost is teh fun!

Jeg sitter og prater med dama til bestekompisen om hans evner i senga, hvor ofte de har sex, at han ikke tilfredsstiller henne ordentlig etc. Morsomt :wee:

5365417[/snapback]

si prøv meg så¨skal du se! :D :D

Gjest Slettet-Axby2kEH
Skrevet

Og da var jeg kommet meg hjem : Blir anstendg blogg og RPP i morgen tror jeg :)

Skrevet

Klarte ikkje å få skutt opp all pangpangen i år. :( Sjampisen gikk nok litt for tidlig. =/

Kaiern har visstnok ringt meg, men eg var vel for evneveik til å høyre telefonen.

Skrevet
Kaiern har visstnok ringt meg, men eg var vel for evneveik til å høyre telefonen.

5365467[/snapback]

YPU maøøkmann"" en dat visste fu lle rede.

Skrevet

Mirann får seg noe tipper jeg....You lucky bastard.

Men men. Nå begynner klokka å nærme seg 4. Det er nå jeg skal svippe nedom feststedene, plukke opp noe damer, for å gå hjem med de.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...