Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei, CFD. :)

Jeg kjeder meg.

5208530[/snapback]

Hei Fredrik! Hvordan går det egentlig? Har ikke sett deg inne på #hw.no på en stund (tror jeg). Du er iallefall ikke på nå og listen med folk som er bannet er jo lang som et vondt år.

Kjeder du deg kjære gutten min? Det gjør jeg også.. Jeg har lagt ut mine subwoofere for salg og håper å bli kvitt dem for å kjøpe noe som koster 6ganger så mye.. Før norsk moms :p jaja.. Hele huset rister nå.. Jeg gir meg ikke før jeg det blir sprekker i grunnmuren! =P

Sukk.. livet er ikke alltid så enkelt :/

Skrevet

Da går jeg og legger meg. Natta nr.4, haddis, Goophy, CFD, phax og Skarstad, og andre som føler seg glemt.

Ordnet forresten signaturen. Hadde en ledig linje nederst ;)

Skrevet
Fylla er ikke over før drikkevarene er brote mad.png

Eller man sovner.. :blush:

Hvis jeg er trøtt når jeg begynner å drikke kubber jeg ofte.. Pleier somregel å ta en kopp kaffe eller battery for å holde på natta igjennom :)

Skrevet

Meg å kvinnfolket har en stygg vane for å gå hjem å "sove"

Men nå er kvinnfolket i danmark, det betyr at levra mi skal få juling både i dag og imorgen :woot:

Noen sladret til ho å sa at jeg hadde invitert x'en på festen imorgen, nå får jeg bank når ho kommer hjem :cry:

*glede seg til imorgen*

Skrevet

Dette var knappest den livligste forsamlingen jeg har vært borti på en stund, det er nesten så jeg vurderer å legge meg, jeg skal visst tidlig opp i morgen, kom jeg nettopp på. Skjønn følelse.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...