Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hatt en fin dag alle sammen?

Værste dagen på mange uker... :(

Holdt på å lage et ghost av C:, gjorde noe feil og endte med at hele 200gigen formaterte seg selv, både C: OG D: :thumbdown:

Der fikk du for at du ødela chatten min :hrm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det eneste minuset er at for å få bildene til albumene til å vises, så måtte man bruk iTunes.

Hva er vitsen med å kunne se albumcover (antar det er det du mener) på en MP3-spiller?

Skrevet
Hatt en fin dag alle sammen?

Værste dagen på mange uker... :(

Holdt på å lage et ghost av C:, gjorde noe feil og endte med at hele 200gigen formaterte seg selv, både C: OG D: :thumbdown:

Der fikk du for at du ødela chatten min :hrm:

Hahaha :lol:

Det var gøy... har du forsatt den siden?

Link? :innocent:

Skrevet

Brenneprogammer suger :hrm:

MÅ brenne i iTunes og da får jeg jo ikke brent mp3cd, er forsvant hele vitsen med at jeg kjøpte en bilcdspiller som kunne spille av mp3.

Skrevet
Det eneste minuset er at for å få bildene til albumene til å vises, så måtte man bruk iTunes.

Hva er vitsen med å kunne se albumcover (antar det er det du mener) på en MP3-spiller?

Det er PIMP.

Skrevet

www.akeryachts.no

(Litt amputert for tida for jeg kom til å slette masse filer. Har en backup hos faren min.)

Anette: Windows er din venn ;)

Du kan brenne CD-er med Windows. Bare åpne en tom CD på Min datamaskin. Så drar du alle filene som skal brennes dit. Og deretter "Skriv disse filene til CD-rom".

Folkens!

Få no feedback på filmen a! :cry:

Skrevet

Var ikke ment som support, men uansett: Takk Kenneth! :D

Er to minutter for sent ute men får brenner meg en ny en imorra. Har ikke cd'er på spindel for ingenting ;)

Skrevet

Noen som veit hva som skjer med post som ikke fikk plass i postkassa ((en del dvd'er))? Hente på posten "ved hjelp" av en utsendt hentelapp elns?

Skrevet
Da legger jeg meg :)

Natta AnAnAs, EskildO, B|Real, kennethdammyr, mac1334  :D

:dontgetit:

Hvorfor glemmer alle meg? Neivel, da skal jeg gå og dø.

Oky, da...

Natta bundy :whistle:

Skrevet
Da legger jeg meg :)

Natta AnAnAs, EskildO, B|Real, kennethdammyr, mac1334  :D

:dontgetit:

Hvorfor glemmer alle meg? Neivel, da skal jeg gå og dø.

Oky, da...

Natta bundy :whistle:

Det skal ikke mere til for og glede en sjel :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...