Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Din tennisklubb: Falleferdig bygning, nedtagget, innvandrergjenger på vei forbi, narkomane som leter etter blordårer utenfor.

Min tennisklubb: Funkisbyggning, hvitmalt, ingen innvandrergjenger og narkomane er i såfall noen deprimerte "fruer" som koser seg med piller.

hvem har de beste tennisspillerne da?

Skrevet
Off jeg hater SMS og leet språk! faen meg irriterende når folk skriver; haha LOOOL faen å lame da osv i spill  :shrug:

Lol @ u!

Ja greit, jeg skrive LOL. men jeg overdriver det ikke

Skrevet
hvem har de beste tennisspillerne da?

Spiller det noen rolle? :p

Aner ikke. Så bare ut som om en av de respektive klubbene trengte kraftig oppgraderinger. Men vil ikke snakke nedsettende om andre brukere. Eller, du er moderator du, Kenneht! Er det lov da? :p Neida. Tror vi avslutter det der uansett jeg.

Skrevet
Da var man hjemme igjen..

Må legge meg straks siden jeg skal opp åtte og dra på jobb imorra. Det suger, men penger er penger. =)

kjekt, hvor har du vert?

jeg kjeder meg, er veldig få innpå msn, ellers gidder jeg ingenting, pluss at jeg er sulten, men gidder ikke å reise meg å gå til kjøkkenet for å lage meg mat :(

Skrevet
Klarte å sovne forran dataen.

Legger meg jeg nå!

Natta BaX, Litejk, MagE, Bundy, BurTMastA, Mirann, JoachimR, Share the pain, Ø.B., PiRANhA, robB :)

Jeg hater deg.

Skrevet (endret)
Klarte å sovne forran dataen.

Legger meg jeg nå!

Natta BaX, Litejk, MagE, Bundy, BurTMastA, Mirann, JoachimR, Share the pain, Ø.B., PiRANhA, robB :)

God natt!

Edit: Eid Tonio! :D

Endret av BaX
Skrevet

kjetil goes nynorsk for ei stund

jaja, eg vart lei av å skrive bokmål, det er litt stress å skriva noko ein ikkje kan så godt, ikkje det at eg er så god på nokon av delane men kan no skriva nynorsk når det er det som er hovudmål på skulen

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...