Dorian Gray Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 *shutdown* Det blir nødvendig her òg, jeg har en meget viktig dag imorgen. Jeg skal se Gudfaren 1-3 med Jonnar. Tro det eller ei, vi har faktisk ikke sett de! Imorgen blir nok en meget god dag.
Ø.B. Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 *shutdown* Det blir nødvendig her òg, jeg har en meget viktig dag imorgen. Jeg skal se Gudfaren 1-3 med Jonnar. Tro det eller ei, vi har faktisk ikke sett de! Imorgen blir nok en meget god dag. Gled deg
Acrid Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 *shutdown* Det blir nødvendig her òg, jeg har en meget viktig dag imorgen. Jeg skal se Gudfaren 1-3 med Jonnar. Tro det eller ei, vi har faktisk ikke sett de! Imorgen blir nok en meget god dag. Faen meg på tide. Gled deg massemye.
am3k Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 *shutdown* Det blir nødvendig her òg, jeg har en meget viktig dag imorgen. Jeg skal se Gudfaren 1-3 med Jonnar. Tro det eller ei, vi har faktisk ikke sett de! Imorgen blir nok en meget god dag. Gled deg Er noen timer med titting det ja. Men pokker de er bra de filmene!
danielsn Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Ah, skal på tusenfryd i morgen Heldiggris! Jeg vil også dit en tur igjen før det stenger *få med meg noen dit*
Bruker-33331 Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Ah, skal på tusenfryd i morgen Heldiggris! Jeg vil også dit en tur igjen før det stenger *få med meg noen dit* *Synger* Bli med meg! når alle svikter deg..
Tonio Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Herlig! Nå har jeg, Stine og Renate sett 'What a girl wants', 'The girln next door' og en epsiode med the simpsons. Tidligere i dag/i går så jeg 'Boogeyman'. Nå har Renate sovnet ved siden av meg, mens Stine tøser på MSN. Og om jeg får viljen min drar jeg til Oslo på fredag med tre tøsegutter.
danielsn Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Herlig! Nå har jeg, Stine og Renate sett 'What a girl wants', 'The girln next door' og en epsiode med the simpsons. Tidligere i dag/i går så jeg 'Boogeyman'. Nå har Renate sovnet ved siden av meg, mens Stine tøser på MSN.Og om jeg får viljen min drar jeg til Oslo på fredag med tre tøsegutter. Hvor har du fått 3 tøsegutter fra :S jeg har da ikke sagt noe om om hhvor menge vi er.
Tonio Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 renate hvem? The Rat her på forumet, ei jente som har modem og derfor nesten aldri er på nett. @Daniel: STP sa det til meg.
danielsn Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 (endret) Aha, begynte å lure nå. Når knut var her "ringte" både "jeg" å "knut" til deg :S EDIT: problemet ditt med å være med, er at du ikke finner jevnakerbussen, og heller ikke roa-bussen på jevnaker Endret 4. september 2005 av danielsn
Tonio Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 STP sa det til meg. Tyster! Har nå bilde av at de begge to sover, livet er herlig.
danielsn Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Nei, jeg ringte dere... Å gjorde du det nå, sist "ringte" vi
Tonio Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Nei, jeg ringte dere... Å gjorde du det nå, sist "ringte" vi Det har jeg faktisk aldri sagt.
Anbefalte innlegg