Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet

*Stå opp*

Litt deilig og, sola skinner og det ser ut til at det kan bli en flott dag. :)

Får vel begynne å ringe til noen kompiser når de har stått opp, om noen timer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvordan kan du glede deg til shopping? det er så forbanna kjedelig.

sånn her skal det være:

Inn i butikken > kjøpe > dra hjem.

Edit: bare kjøpe det du skal ha, og ikke gå rundt som ei jente å se overalt :p

Endret av Gohan
Skrevet

Christian og Cindy var her i byen på dyrskuet i går. Makan til dårligere konsert skal man lete lenge etter :no:

Nå skal jeg ut i det fine været og se på bønder som stiller ut alt slags dritt...

Skrevet
Damn. Det er gørr kjedelig med online kartleggingsprøver. Spesielt når 70 elever prøver å komme inn på samme trege skoleserver. Hu hei hvor det går.

¨Har dere og EN server for MANGFOLDIGE datamaskiner? Trur me har en server for 36 datamaskiner, Det er bare datarommet... :dontgetit:

Spesilet morro når svara står i kildekoden :p

Pølsefesten hos hw var skøy :)

Skrevet

ARGH

Spy og drite! Hvorfor skal det være så forbanna vanskelig å få kjørt gode gamle DOS-spill i xp? Forbanna mannsskit! :realmad:

Jeg vil spille Worms!11

Skrevet

Kjenner problemet Glint. Alle de gode spillene er jo laget godt før år 2000 og. Irriterer meg grenseløst at jeg ikke får Realms of the Haunting til å fungere ordentlig.

Spilte gjennom Legend of Kyrandia 2: The Hand of Fate (tidenes tittel forresten. Manos anyone?) her om dagen. Digg spill!

Og nå fikk jeg lyst til å spille X-Com: Apocalypse. Enda et gammelt kongespill.

*Lete etter CD'n*

Skrevet

Jeg har bestemt meg for å bygge ny spille-PC, en som jeg kan bruke til de gode, klassiske spillene. Har allerede CPU, RAM og skjermkort liggende her. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...