Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Mao, jeg driver å "henger" med masse folk som er yngre enn meg, som jeg ikke kan finne meg noen på min egen alder :no:

Er vel et år eldre enn noan avde andre her, men igjen er du to år..

Endret av Tomat-Ulf
Skrevet
Ikke ofte jeg whiner, men akkurat nå kunne jeg trengt noen som støttet meg. Livet er til tider helt forjævlig.

Kan du si hvorfor? Eller er det bare alt?

Skrevet
Ikke ofte jeg whiner, men akkurat nå kunne jeg trengt noen som støttet meg. Livet er til tider helt forjævlig.

That's life

He he.

Jeg vil legge meg, men jeg vet at hvis jeg legger meg vil jeg bare ligge å tenke. Noe jeg ikke orker nå.

Skrevet (endret)

That's life

He he.

Jeg vil legge meg, men jeg vet at hvis jeg legger meg vil jeg bare ligge å tenke. Noe jeg ikke orker nå.

Sett på god musikk. Det hjelper som oftest.

Edit: Noen som har hatt problemer med kontakter som ikke blir addet/ikke får opp inviten du har sendt eller lignende med googletalk?

Endret av Herr Brun
Skrevet (endret)

Blir alltid liggende å tenke uansett.

Legger meg uansett jeg.

Gikk inn på thatslife.com , men det var bare dritt der. Så kom jeg fram til det; livet er bare dritt! :w00t:

Endret av Tomat-Ulf
Skrevet

Blir alltid liggende å tenke uansett.

Legger meg uansett jeg.

Gikk inn på thatslife.com , men det var bare dritt der. Så kom jeg fram til det; livet er bare dritt! :w00t:

God natt da lille Tomat.

*tapå* :love:

Skrevet

Nå legger jeg meg. Jeg kommer tilbake i alle fall en gang før jeg reiser til Frankrike (jeg skal mellomlande et døgn i oslo i morgen så :p)

Hygg dere i mellomtiden!

*tapå* :love:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...