Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Trent på både tom mave og med feber og alt mulig jeg, og jeg sitter her fortsatt.

Ja, men med hjerteproblemer. :roll:

Har selv hjerteproblemer, og det er lite kult...

Tror jeg driter i og trene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gjorde hva?

retta mot meg?

Jap...

Stakk rett etter jeg skrev det... Det går bra nå!!!

Skal på klassetur i morra så kommer ikke før fredag! :D Skal til jotunheimen og gå opp besseggen!

Skrevet

Jeg gleder meg til skolen i morgen! Jeg har nemlig verdens beste utsikt, en digg jente som sitter rett foran meg. :green:

Jaja, nå skal jeg straks spise. Kylling for teh win.

Skrevet
Jeg gleder meg til skolen i morgen! Jeg har nemlig verdens beste utsikt, en digg jente som sitter rett foran meg. :green:

Jaja, nå skal jeg straks spise. Kylling for teh win.

Ser du rett hjem?

Skrevet (endret)
:hmm:

Tok mobilen opp av lomme og det viser seg at jeg er på WAP og har ringt til to kompiser på ett minutt.

Mobilspøkelset slo til igjen.

*mat*

Endret av @kd
Skrevet

Ser du rett hjem?

Hverken moren eller katta mi er så digg som denne jenta.

Skrevet

heldiggris :p

Gleder meg absolutt ikke til skolen imorra =P De tre første timene med norsk er så tunge at jeg ikke orker tenke på det engang :ermm:

Skrevet
:hmm:

Tok mobilen opp av lomme og det viser seg at jeg er på WAP og har ringt til to kompiser på ett minutt.

Mobilspøkelset slo til igjen.

Nah, tastlåsen slo seg av igjen. :p

Skrevet

Ser du rett hjem?

Hverken moren eller katta mi er så digg som denne jenta.

Er det søstra di?

Skrevet
Tonio, ja, du vil jo ikke hoppe til sengs, tenkte kanskje søstera di var tagbar...?

Så søtt... Om hun er det eller ikke får du spørre Herr Brun eller danielsn om.

For å si det sånn, du er laaangt på vei å foretrekke :wee:

Skrevet
Tonio, ja, du vil jo ikke hoppe til sengs, tenkte kanskje søstera di var tagbar...?

Så søtt... Om hun er det eller ikke får du spørre Herr Brun eller danielsn om.

For å si det sånn, du er laaangt på vei å foretrekke :wee:

Disser du søstra mi?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...