Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

All matpraten deres og en saftig ananas gjorde meg sulten... :hmm:

Irriterende greie: Bruttern inviterer en kamerat hjem. Nå sitter de på rommet mitt og ser på TV. Er ikke noe bestemt de skal se på en gang, de bare sitter der. :no:

Skrevet

I kveld lurer eg kraftig på entrecote av et slag med ovnsbakte poteter og bernaisesaus.

Og der ser man forskjellen på oss to :D

Og den er at eg er glad i å lage mat, og det er ikkje du?

Skrevet

Kan da lage skikkelig mat innimellom jeg og, men jeg klarer også å spise fast food en uke i strekk. Jeg tilpasser meg omgivelsene :D

*Esso*

Skrevet

Kan da lage skikkelig mat innimellom jeg og, men jeg klarer også å spise fast food en uke i strekk. Jeg tilpasser meg omgivelsene :D

*Esso*

æsj, liker ikke fast food.. :hrm:

Skrevet

Er det noen som kan se på nyhetene på TV 2 for meg nå og sjekke hva det er ved den nyheten om han mannen som titta ut vinduet og fikk seg en overraskelse?

Er så nysgjerrig og jeg får ikke sjekka det selv :( .

Skrevet
æsj, liker ikke fast food..  :hrm:

Mat er mat sa kjærringa. Det går ned.

ikke for og være sær/homo. men jeg tar heller en salat! :yes:

Salat er godt, men er for lite næring i det.

Gøy å lage mat, men må ha noen å lage for føler jeg ;)

Skrevet
Er det noen som kan se på nyhetene på TV 2 for meg nå og sjekke hva det er ved den nyheten om han mannen som titta ut vinduet og fikk seg en overraskelse?

Er så nysgjerrig og jeg får ikke sjekka det selv :( .

nå ble eg og nyskjerrig

Skrevet
Jeg nektet meg selv å ta noe mat før jeg hadde begynt på stilen min, men jeg har spist én kiwi idag, og er på vanviddsgrensen.

spis noe før du begynner, greier og kosentrere deg bedre da :thumbup:

Skrevet (endret)
Har akkurat spist kalkunfilê med fløtepoteter og rødvinsaus  :) NAM sier jeg bare

Ouh, det frista. Men det ser ikkje ut til å bli verken entrecote eller noe anna storslått i dag. Einaste eg har i kjøleskapet er en pakke karbonader og medflg. brød. :hm:

Neptun: Og det merka du først NO?

Endret av Henrik Lied
Skrevet
Har akkurat spist kalkunfilê med fløtepoteter og rødvinsaus  :) NAM sier jeg bare

Ouh, det frista. Men det ser ikkje ut til å bli verken entrecote eller noe anna storslått i dag. Einaste eg har i kjøleskapet er en pakke karbonader og medflg. brød. :hm:

Neptun: Og det merka du først NO?

Bah, her sitter jeg med vann i munnen pga. entrecote, kalkunfilet og gud vet hva, så kommer du med karbonader! FU!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...