Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Natta Loeve *spænk*

@ Rakib: Ja stemmer det, Vanguard har jeg selv. Men jeg bruker NordLead til det formålet, enkelt og greit fordi synthen er mye tyngre i lave toner. Blir mer stemning av det. Men lenge siden jeg har laget musikk hvor jeg har brukt det der.

Skrevet (endret)
Hvor lang tid omtrent bruker dere på en sang?

selve hoveddelen av låta kan gjøres på en dag, men å avslutte med alle effekter osv bruker jeg nok minst 1 uke på å avslutte. Holder alltid på med flere prosjekter på engang

edit: SkyMarshall:

kjører bare softsynth + samples her. Er oldskool på meg, driver bare med trackere. Modplug tracker :thumbup:

Endret av rakib
Skrevet

@ Rakib: Hehe ja, er tøft det. Begynte på Amiga, avanserte til FastTracker og videre til FLStudio/Cubase ... og en del annet ... Men Modplug Tracker er fin den også, men jeg syns mulighetene er for få, pluss at jeg får bedre effekter og lydkvalitet andre steder. Men Modplug Tracker blir brukt hyppig enda for å få ut sampler av gamle gode slagere!

Skrevet (endret)
hmm ja hadde jeg bare hatt 20K++ så, alt det du har må  jo ha kostet en formue.

Hm ... har nok det. Men spredd over mange år er det ikke ille!

Edit: Natta ... nå er det "Means Girls" og 14kg lasagne før senga.

Endret av SkyMarshall
Skrevet

Jeg våknet klokka tre i natt. Det må være drømmen min som vekte meg. Den var ubehagelig. Jeg så en man gå på en oransj kule som svevde i lufta. Kula gikk gjennom mannen og lagde et hull i han. Resten av drømmen handlet om slike urforklarige ting.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...