Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Uhm, okay.

------------------------------

FtZ-: Hvordan gikk det til? :|

var ute , ble no knuffing på dansegulvet plutselig fikk jeg en trøkk 15 midt i fleisen , jeg kom meg vekk og en kompis fulgete etter for og se hvordan det gikk med meg , så da kom han helten som skulle skille meg og kompisen min , foten min ser hoven og jeg klarer ikke og stå på den

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Alltid artig å le av, og gjøre narr av dritdårlige b-filmer. ^^

B-film er nå ikke dette da, har en imponerende liste av populære skuespillere. Men er fett og gjøre narr av dårlige B-filmer :!:

Skrevet (endret)

Burde vel se på en av filmene jeg dro over på tirsdag. Er det noen av disse som skiller seg ut på en positiv måte?

Man on fire, the day after tomorrow, I, robot, bourne identity, brother bear, catch me if you can, embrace of the wampire, good feelas, gothika, home alone 2, scary movie 2, scooby doo 2, the forgotten, white chicks, snapped, coach carter, friday after next, hide and seek, alien vs predator og the incredible.

Unnskyld for skrivefeil.

Endret av Tonio
Skrevet

catch me if you can er ok.

Jeg tror jeg har gitt opp egentlig. Skal la muligheten være åpen og se om det skjer noe, men jeg begynner å tvile i det hele og det store...tror hun har vært lei meg leeeenge.

Skrevet
catch me if you can er ok.

Jeg tror jeg har gitt opp egentlig. Skal la muligheten være åpen og se om det skjer noe, men jeg begynner å tvile i det hele og det store...tror hun har vært lei meg leeeenge.

hørtes ikke helt bra ut

Skrevet
Burde vel se på en av filmene jeg dro over på tirsdag. Er det noen av disse som skiller seg ut på en positiv måte?

Man on fire, the day after tomorrow, I, robot, bourne identity, brother bear, catch me if you can, embrace of the wampire, good feelas, gothika, home alone 2, scary movie 2, scooby doo 2, the forgotten, white chicks, snapped, coach carter, friday after next, hide and seek, alien vs predator og the incredible.

Unnskyld for skrivefeil.

Har markert de som er verdt og se ;)

Skrevet

Filmer som jeg syntes er greie:

-bourne identity

-gothika (ikke så bra, men har mange minner til den filmen... )

-scary movie 2 (alltid klassiker)

Skrevet

Så du alle de filmene på tirsdag? Uffda.

Det er også litt artig hvis en kompis skal vise deg en film du ikke har

sett før, men siden filmen er så dårlig gjetter du hva som skjer

hele tiden. Har skjedd med meg litt for mange ganger.

Skrevet
Uhm, okay.

------------------------------

FtZ-: Hvordan gikk det til? :|

var ute , ble no knuffing på dansegulvet plutselig fikk jeg en trøkk 15 midt i fleisen , jeg kom meg vekk og en kompis fulgete etter for og se hvordan det gikk med meg , så da kom han helten som skulle skille meg og kompisen min , foten min ser hoven og jeg klarer ikke og stå på den

Bah..Hater bråkmakere! :angry:

Skrevet
Så du alle de filmene på tirsdag?

Nei, det er da jeg dro dem over. :)

Da setter jeg på bourne identity, får håpe for deres skyld at jeg liker den!=D

Skrevet (endret)
*føle seg tvunget til å plukke løv* :(

Har absolutt ikke den trangen :cool:

Burde klippe gresset da, skulle gjøre det for 2 måneder siden, begynner å bli langt nå gitt :cry:

EDIT: Trangen til å se nyeste episodene av Stargate Atlantis og Battlestar Galactica kommer derimot smygende :D

Endret av orsus
Skrevet

Får hoppe i dusjen jeg også, svett og ekkel etter trening :wee:

Sitter å lurer på hvordan jeg skal få tid til å spise alle de måltidene jeg har planlagt før je drar på fest, klokka begynner å bli mye :S

Skrevet
Har leid film :D Be Cool, selv om jeg vet at den ble slakta i USA, så driter jeg i det. Er bare gøy med en hjernedød film en gang iblant :p

Den er skamkul da. :D

Skrevet
oi. mat ja. damn det hadde jeg glemt.

-løpe å lage frokost- *poff*

Det blir ikke frokost, men lunsj/middag nå da!

Spiser jeg et måltid om kvelden og ikke ha spist noe før på dagen, da er det jo seff frokost..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...