Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hmm, det er kjedelig å rippe lydbøker. 13 CD-er liksom...

Det er kommet noe nytt nå. Tror det kalles DVD.

Eller er det slik at cdspiller'n du skal spille de av på ikke er så glad i DVD'r? :hmm:

Skrevet (endret)
Finnes ingen ferdig motiver noe sted?

Bruk dine egene, blir best da ;)

Herr Brun: Samma shit...bruker så å si ALDRI skriveren, men kun scanneren som er på den.

Endret av haddis
Skrevet
Skriver ut et 45 sider rasterbator bilde nå :p

Med blekk :D

Har i prinsippet to laserprintere, men den ene er i stykker og venter på utskiftning fra DHL... Min er egentlig ikke beregnet på grafikk men rasterbate er vel strengt tatt ikke så veldig grafikk?

Skrevet

Minner meg om en i klassen min, han kjøpte seg iPod (Den dyreste) fordi han skulle ha lydboka si der. (Merk: Lydboka) Tok minimalt med plass. Så da satt han i timene og hørte på Charlie og sjokoladefabrikken på sin kjære iPod. I niende klasse.

Skrevet

Noen hadde rasterbata et screenshot fra "everyone else has had more sex than me", det ble skikkelig kult! Men det er brukt opp. Finn et bilde du liker med relativt lite detaljer, det kan da ikek være så vanskelig?

Skrevet
Hmm, det er kjedelig å rippe lydbøker. 13 CD-er liksom...

Det er kommet noe nytt nå. Tror det kalles DVD.

Eller er det slik at cdspiller'n du skal spille de av på ikke er så glad i DVD'r? :hmm:

Ehm, hele poenget med en lydbok er jo at den skal kunne spilles av i en CD-spiller. Derfor produseres de aller aller fleste som CD-er ;)

Å rippe betyr å kopiere fra et fysisk medie (gjerne optisk) og inn på disken vettu :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...