Eline Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Oje, nå er det natten. Må opp og pakke i morgen. I morgen ettermiddag sitter jeg på flyet til Nice! Bye, bye!
:---{D Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Dumme... 200 GB's harddisk... må.. kverke.. Helvete! Ikke gi den til Helvete. Gi den til meg! Natta Eline. Go' tur.
Anette_ Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Oje, nå er det natten. Må opp og pakke i morgen. I morgen ettermiddag sitter jeg på flyet til Nice! Bye, bye! aaw! Heldgigrisen Kos deg masse der da! God tur =)
b-real Skrevet 9. august 2005 Forfatter Skrevet 9. august 2005 Jeg er glad. Tror jeg har fått ei liten ordning på saker og ting...vi får se.
Goophy Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 I morgen ettermiddag sitter jeg på flyet til Nice! Ait, ha en ufin tur. B|Real, godt å høre, ting ordner seg for snille gutter.
:---{D Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Jeg er glad.Tror jeg har fått ei liten ordning på saker og ting...vi får se. Oh så kos. Legg ut worklogg da!
PlatinumFlyer Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Jeg ahr skrevet en ny artikkel om vestkanten. Tror dere wikipedia vil ha den denne gangen?
Fredrik Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Jeg er glad.Tror jeg har fått ei liten ordning på saker og ting...vi får se. Good luck, mate!
:---{D Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Jeg ahr skrevet en ny artikkel om vestkanten. Tror dere wikipedia vil ha den denne gangen? Om den legges ut tror jeg ay jeg kommer til å bruke rediger. Wikipedia er fint.
Bruker-33331 Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Så laster man ned filmen og oppdager du ikke får den vekk fra harddisken
:---{D Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 http://bruktmarked.hardware.no/annonse.php?a=25311 Ingen som har positive svar på den der? Har bare NES'en min.. Og den selges ikke.
Dorian Gray Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 All Nintendos RULE. Jeg sitter dessverre med N64, solgte Supern. Jeg tar med 64 på TG, så spiller jeg, fredrik, Kenneth og Eline 4-player Goldeneye. Spectators welcome.
CFD Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 For de som ikke har fått det med seg så er jeg nå bosatt utenfor Oslo. Byebye Bergen for denne omgang.. og jeg og goophy skal erobre oslo og finne oss partnere for livet som får oss til å kjøpe stasjonsvogn og greier!
:---{D Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 (endret) All Nintendos RULE. Jeg sitter dessverre med N64, solgte Supern. Jeg tar med 64 på TG, så spiller jeg, fredrik, Kenneth og Eline 4-player Goldeneye. Spectators welcome. Goldeneye er en klasikker. Husker vi alltid spillte det før. *minmre* Print screen er fint. Endret 9. august 2005 av Tomat-Ulf
b-real Skrevet 9. august 2005 Forfatter Skrevet 9. august 2005 Legg ut worklogg da! Worklog? Wtf? Nei. Liker ikke at du er så hemmelighetsfull b-real. Du er som en filmtrailer. Man får lyst til å se resten, men det går ikke... Har fått en annen syn på ting i det siste...tror jeg skal holde ting mere for meg selv..
Kenneth Dammyr Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 All Nintendos RULE. Jeg sitter dessverre med N64, solgte Supern. Jeg tar med 64 på TG, så spiller jeg, fredrik, Kenneth og Eline 4-player Goldeneye. Spectators welcome. En plan jeg ikke har fått med meg, men selvsagt er jeg med Jeg og "partner'n" min spilte PS2 med Fifa Street på Tg05 Skal Mats og Christian erobre by'n? Viel glück! (Jeg tabba meg ut, la det ligge. Det er borte nå)
CFD Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Bare spøker meg deg Kenneth! Du vet jo at jeg er en person som aldri har smilet langt vekke
Anbefalte innlegg