Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Var ikke pent å poste MSN loggen deres...

Bwaha, kanskje jeg skal poste den mellom meg og han? :p (Nei, det skjer ikke, i motsetning til han og Bundy legger jeg ikke ut slike ting.)

Hvem er vi fredrikrb?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Om du klipper en ledning i alarmsystemet er jeg ganske sikker på at alarmen går. Er jo sabotasjesikring vil jeg tro.

Ok. Da må tyvene ha funnet en annen måte å hindre den fra å gå på.

Var en Volvo 850 i alle fall, husker ikke årsmodell. Alarmene var vel litt simplere før i tiden.

Skrevet (endret)
STP: Fordi det er tabu, DET SOM GJØR DET SPENNENDE.

Ja, ja. Samme fo meg. Røyk deg ihjel eller noe.

Nei, har slutta og røyke tobakk.

Kreft på pinne er farlig.

Endret av Bundy
Skrevet
Samma det. Om folk výl korte ned lývet sA bryd det meg akuratt der sola ýkke skýnner. ;)

Dude, pell deg ut i sola eller inn på en bar. Jeg blir svimmel av tegnbruken din :p

Skrevet

Fikk tekstmelding fra kusina mi i går... Hun skal fyller 18 år på Lørdag. Det blir fest. Kan bli interessant. Men jeg er litt usikker på om det blir no særlig. Heldigvis må jeg reise så jeg rekker kollektivmidlene. Så jeg slipper å være hele natta.

Når jeg kom jeg nå sier morra mi at dokumentene hennes er borte. Og det er de faen meg :scared:

Skjønner ikke hvordan det er mulig. LIgger ikke i papirkurven heller. Nå må jeg etterforske :dremel:

Takk til den som minte meg på at det var 24 i dag! :D

Skrevet (endret)
Nei, har slutta og røyke tobakk.

bare tobakk du har sluttet å røyke ja ? :innocent:

Bare rent sokk.

En kafë i alanya hadde nogelunde normalt tegnsett. Men alt på pcen var på tyrkisk. :p

Endret av Bundy
Skrevet (endret)
Fikk tekstmelding fra kusina mi i går... Hun skal fyller 18 år på Lørdag. Det blir fest. Kan bli interessant. Men jeg er litt usikker på om det blir no særlig. Heldigvis må jeg reise så jeg rekker kollektivmidlene. Så jeg slipper å være hele natta.

Bare spør, men ut ifra det du skriver så virker det nesten som om en fest er det verste du kan komme ut for. Og at du bare drar pga det er slekt??

edit:leif

Endret av rakib
Skrevet
NorthGarden, var ikke egentlig nicket ditt KingNorthGarden?

Jo, men jeg skýftet. Etternavnet mýtt er Nordhagen. Altsaa NorthGarden.

Tegnbruken mýn er best. ½çööççöðüðü.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...