Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Jeg tror jeg har skriverettigheter på filservern hans. Kan slette filer når han sover :evil:

Det har du ikke så det går så fint atte :wee:

Puuuuus, bytte tilgang? ^^

Eline, få ham til å si lollerskates!

Endret av fredrikrb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

<plage-modus>

Ja jeg er hos tone-lise jeg :D

Hun ligger i senga og kozer med søstra si.

Nå syns hun det var litt ekkelt. Fordi mariane begynte å sleike henne på skinnet.

</plage-modus>

Nå her jeg ikke plaget henne i hele helga :D

Skrevet

danielsn:

"*Glede seg til TheGathering modus*" Kan man ikke gå i slik modus allerede? Har allerede så smått begynt å planlegge neste års seatingmas allerede her... :)

Skrevet

kennethdammyr: Hvis du tenker på TG systemet så snakket jeg litt med Xell og kom frem at det var like greit å bare gjøre det manuelt. (Må bare få tak i en til som kan være med å få kabalen til å gå opp.

Herr Brun: Man kan jo glede seg allerede, fikk ikke reist i år så jeg er allerede klar. ;)

Skrevet
danielsn:

"*Glede seg til TheGathering modus*" Kan man ikke gå i slik modus allerede? Har allerede så smått begynt å planlegge neste års seatingmas allerede her... :)

Ja, jeg har vell begynt å planlegge det ja :D

Skrevet (endret)

Jeg har aldri vært på TG jeg... Har hatt veldig lyst, men ingen mulighet... Kommer ikke neste år heller. Får ikke engang dratt på naIT i år! :cry:

Vel vel, noe må man ofre for et år i Frankrike :green:

Endret av Herr Brun
Skrevet
Jeg gleder meg enormt til TG, vi roadtripper. Og ikke nok med det, men vår kjære Eline skal også!

Ikke fly i år altså?

Stussa over det der.

Uansett, må vi arrangere noen reale gatherings. Ikke sånn halvrotete som i sist.

Skrevet
Vel vel, noe må man ofre for et år i Frankrike :green:

Var forresten på nach her forleden med en jente som gikk forrige skoleår (første videregående for henne) i Frankrike. Vanvittig hardt, men visstnok verdt det. Hun sa det gikk bra når man ble vant til systemet, og fikk lært språket tilstrekkelig godt (flytende).

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...