Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
EDIT: btw klokka.no er feil med en time :p

...? er den da ikke?

Uansett, natta. legger meg nå :)

jo , den er nå 11 46 og og klokka er 12 46

Videoannonse
Annonse
Skrevet

@svamp: Det er blanding av.. Hår. Drit. Bakterier. Kroppslige avfall. Sant skal sies, vi fant en gummihai på toppen av denne haugen, men den ble kastet pga hygiene. Det ble jo forsåvidt denne haugen også. :)

Skrevet (endret)

Våknet nettopp! :D

Edit: Etter å ha stått opp kl 3 på natta for å finne meg noe å spise. Fikk ikke sove, men etter det sloknet jeg som et lys.

Endret av Jonnar
Skrevet
@icedude: Vet ikke jeg. Sol hele tiden ville blitt kjipt. Dårlig samvittighet hver dag for å sitte inne med maskinen, nei takk.

Gjør som jeg planla å gjøre disse tre fridagene jeg har hatt, sett opp maskina ute på en veranda elns, men det ble jo ikke noe av når været skulle være sånn :cry:

Skrevet

@icedude: Joda, har hatt et par dager ute i solen med laptopen, ingenting slår det. Men fremdeles kommer samvittigheten snikende. Når det er fint vær, skal folk bade, spille volleyball, råne, drikke glasscola, tasse rundt i by'n, spise is og bare være generelt fornøyde.

Selv om en får et fornøyd resultat av å sitte med maskinen også. :)

Skrevet
@svamp: Det er blanding av.. Hår. Drit. Bakterier. Kroppslige avfall. Sant skal sies, vi fant en gummihai på toppen av denne haugen, men den ble kastet pga hygiene. Det ble jo forsåvidt denne haugen også. :)

Tatt opp av et sluk. :)

Skrevet
@icedude: Joda, har hatt et par dager ute i solen med laptopen, ingenting slår det. Men fremdeles kommer samvittigheten snikende. Når det er fint vær, skal folk bade, spille volleyball, råne, drikke glasscola, tasse rundt i by'n, spise is og bare være generelt fornøyde.

Selv om en får et fornøyd resultat av å sitte med maskinen også. :)

Ikke si sånn, får jo et snev av dårlig samvittighet selv.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...