Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
HVOR er Fredrik? :cry:

*savnepå*

We all miss Fredrik.. Men jeg er heldig, jeg har hans nummer :dribble:

Nå er jeg tilbake fra ferietur i Sverige. Og jeg har gjort noe som jeg ikke får lov til i det hele tatt.. Jeg sov borte i natt, hos en jeg ikke får sove hos, jeg gleder meg ikke til. å komme hjem egentlig.. Har noen en idè om hva jeg kan ha som unnskyldning? :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bad girl eline!

unnskyldning... hmm... du dro på fylla og ble såsveiseblind at du havna til sengs med en fremmedfyr du ikke vet hva heter?

Skrevet

Jeg skal også på fjelltur i dag, men en kort en tror jeg, for skal i bursdag i kveld.

Men i morgen blir det Skåla :)

Skrevet
Har noen en idè om hva jeg kan ha som unnskyldning? :cry:

Når Stiffi ber om respekt siden han er elleve år så bør vel du kreve det samme?

Men, fra spøk til revolver. Du trenger da ingen unnskyldning? Du er jo trossalt 16 år!

Skrevet
HVOR er Fredrik? :cry:

*savnepå*

We all miss Fredrik.. Men jeg er heldig, jeg har hans nummer :dribble:

Nå er jeg tilbake fra ferietur i Sverige. Og jeg har gjort noe som jeg ikke får lov til i det hele tatt.. Jeg sov borte i natt, hos en jeg ikke får sove hos, jeg gleder meg ikke til. å komme hjem egentlig.. Har noen en idè om hva jeg kan ha som unnskyldning? :cry:

Angre?? jaja hihi. tok ett par pils for mye igår jeg, skulle ikke gjort det, typen til nabojenta ble visst litt sint ;)

Skrevet

Billig-Bob: Hva er det der? det i toppen ser ut som hodet til en ninjaskilpadde. Så det er der de kommer opp av kloakken, altså.

---

...Ut i sola :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...