Mato Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 (endret) Riktig phax (someday.). Bra at noen skjønner det iallefall. Btw, skal du skifte tilbake til phax, eller er someday. ditt permanente nick? Enden, ASCII-koder tar for lang tid... *CS* hvorfår skiftet du nick phax , har hele tiden lurt på hvorfår someday bruker din avatar EDIT: leif vas her Endret 21. juli 2005 av FtZ-
Herr Brun Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Hvis jeg ikke bare skal smaaprate i et forum bruker jeg search and replace ja, men jeg gidder ikke aapne word hver gang jeg skriver i SO4 Herr Brun
phax Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 fordi jeg var lei av phax og hannes livstil. han måtte dø. det plager meg ikke så mye brune gutten, jeg forteller deg bare hva som er rett og galt.
Mato Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 huff tar jo lang tid og overføre film fra kamraet og til datan , man tar jo liksom bare opp fra kameraet . hadde håpet at det gikk fortere
phax Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 huff tar jo lang tid og overføre film fra kamraet og til datan , man tar jo liksom bare opp fra kameraet . hadde håpet at det gikk fortere no shit. videoredigering er en altfor langsom prosess til at jeg har giddet og sette meg inn i det.. stillbilder er tingen.
Mato Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 huff tar jo lang tid og overføre film fra kamraet og til datan , man tar jo liksom bare opp fra kameraet . hadde håpet at det gikk fortere no shit. videoredigering er en altfor langsom prosess til at jeg har giddet og sette meg inn i det.. stillbilder er tingen. redigering er pease of kake , det som tar tid er det og legge inn filme og når den skal enkodes til et letthanterlig format etter på som tar tid nå har jeg da et år på media fra fhs bak meg og da
hylo Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 wee fant just ut at dv kameraet kunne brukes som webcam Omg. Du er hardcore av deg. *kosepå+drikke øl*
Mato Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 wee fant just ut at dv kameraet kunne brukes som webcam Omg. Du er hardcore av deg. *kosepå+drikke øl* eg veit lurer på om det er halo 2 tid , sjekke klokke
Herr Brun Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Det var da voldsomt saa lite aktivitet det var i SO4 for tiden! Dere skriver jo ingenting! Er folk paa ferie eller? Dette er kjeeeedelig! Faar se paa andre deler av forumet da. Herr Brun
Mato Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Det var da voldsomt saa lite aktivitet det var i SO4 for tiden! Dere skriver jo ingenting! Er folk paa ferie eller? Dette er kjeeeedelig! Faar se paa andre deler av forumet da. Herr Brun helt enig , har vert sånn her noen dager nå
hylo Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Det var da voldsomt saa lite aktivitet det var i SO4 for tiden! Dere skriver jo ingenting! Er folk paa ferie eller? Dette er kjeeeedelig! Faar se paa andre deler av forumet da. Herr Brun *jokkepå*
danielsn Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Jeg har bare ikke kommen meg helt etter turen, skal prøve å skrive litt etter hvert
sofarot Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 http://english.megastore.se/template/next,...?itemid=1200040
Tonio Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Det var da voldsomt saa lite aktivitet det var i SO4 for tiden! Dere skriver jo ingenting! Er folk paa ferie eller? Dette er kjeeeedelig! Faar se paa andre deler av forumet da. Herr Brun helt enig , har vert sånn her noen dager nå Fordi jeg har hatt jobb på mandag, tirsdag og onsdag! Blir stille i morgen og på lørdag også altså.
Mato Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Det var da voldsomt saa lite aktivitet det var i SO4 for tiden! Dere skriver jo ingenting! Er folk paa ferie eller? Dette er kjeeeedelig! Faar se paa andre deler av forumet da. Herr Brun helt enig , har vert sånn her noen dager nå Fordi jeg har hatt jobb på mandag, tirsdag og onsdag! Blir stille i morgen og på lørdag også altså. stakker deg , vi kan bytte , du går arbeidsledig og jeg jobber
Tonio Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Har ikke mer jobb når jeg er ferdig med morgendagen og lørdag da!
Andreaz_ Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Fikk nettopp vite at jeg suger... « you suck and that's sad » For en MONGO QUIZ!!
sofarot Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 You are a very fun and humorous person. but, you might take sarcasm a little too far.
Tonio Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Enda mer mongo at dere trykker på linker sigger gir.
Anbefalte innlegg