Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har fått dilla på en vorssang: Reflex - Tancy. Russisk musikk er crazy  :D

Gadd ikke skole i dag, men må dra i morgen for da skal vi gå rundt juletreet i aulaen.  :love:

5315506[/snapback]

Ey, det skal vi også :ermm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gadd ikke skole i dag, men må dra i morgen for da skal vi gå rundt juletreet i aulaen.  :love:

5315506[/snapback]

5315515[/snapback]

Dere har ikke diggere tre enn oss, selv om dette bildet er fra 2003 så er det sånn ca slik det ser ut :D

Bilde%20015.jpg

D

Skrevet
Feeeeeeeeeeheheheheeeeeeeeeeeeerie!

:mrgreen:

Hva med deg da, haddis?

5315011[/snapback]

Ferie her også :)

Skulle egentlig dra på ferie i dag. Men fatter'n orket ikke i dag, så me får dra i morgen... Det eneste positive med det er at jeg får se kjæresten min i dag også :D

Skrevet

5315506[/snapback]

5315515[/snapback]

Dere har ikke diggere tre enn oss, selv om dette bildet er fra 2003 så er det sånn ca slik det ser ut :D

Bilde%20015.jpg

D

5315528[/snapback]

Katta?

Skrevet

ARG! Sov ikke mye i natt. fremføringa for 8.ende klasse gikk greit, men ikke spesielt bra. Jeg skulle levere en prosjektor jeg brukte på prosjektet tilbake, derfor nådde jeg ikke bussen :( Fant nå en PC her på jobben til pappa.

Skrevet
Teit Askogli

( 14 rgrg ergr )

5315621[/snapback]

Hvorfor? :dontgetit:

5315643[/snapback]

Hvorfor "& Co"?

5315651[/snapback]

:hmm: Ja si det du. Kanskje fordi jeg synest det er litt stiligt. Synest det gir en høgere mening. Istedet for askogli eller Skogli så gir det en falsk men høyere statu synest jeg...

Skrevet (endret)

hehe, syns egentlig det passa bedre med det du hadde før jeg. synes & Co høres ut som det er et firma eller flere personer som sitter der og skriver eller noe.... :p

forresten, stikker og spiller litt Live Arcade jeg :w00t:

Endret av 2mass
Skrevet
Huset til ein kompis av meg brant ned i dag.

Det er litt kjipt. =/

5315709[/snapback]

En kompis av meg sitt også for noen uker siden. Tror det skjer mye oftere i julen. Familien bor på hotell nå liksom, må være utrolig kjipt. :hm:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...