Herr Brun Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Kenneth, naar kommer testen av canonkameraet du fikk for en stund siden? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Kenneth, naar kommer testen av canonkameraet du fikk for en stund siden? Begynnelsen av August kommer den. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Jaja, her var det ikke mye liv nei. God natt Kos dere i nattens sene timer. *kosepaa* Herr Brun Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Jaja, her var det ikke mye liv nei. God natt Kos dere i nattens sene timer. *kosepaa* Herr Brun Natt natt! Vente og se om det blir liv her før jeg natter tror jeg. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Da hadde jeg brukt 30min på ny avatar... merkelig. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Skjønner at Glisevaks kommer til å ha det vansklig i en tid fremover... ser sånn ut ja stakkars gislevask Lenke til kommentar
Mato Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 uff.. jeg må bli vant til humoren deres Er ny her så vær litt snill i starten nei nei , vi er ikke snille med noobs vi gir dem en sikklig ildvask Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 uff.. jeg må bli vant til humoren deres Er ny her så vær litt snill i starten nei nei , vi er ikke snille med noobs vi gir dem en sikklig ildvask "ildvask", er dette et nytt uttrykk eller er det bare jeg som er uinformert? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Nja, snuser og røyker virkelig glisevask som han påstår? Han er superkul, for han snuser og røyker! Jeg vil også være "en av gutta". Ja, jeg vil også ha kreft i munnen når jeg er 20... kreft er tøft Lenke til kommentar
Mato Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 uff.. jeg må bli vant til humoren deres Er ny her så vær litt snill i starten nei nei , vi er ikke snille med noobs vi gir dem en sikklig ildvask "ildvask", er dette et nytt uttrykk eller er det bare jeg som er uinformert? dårlig over settig på ilddåp kanske . burde vell skrevet det i stedet stakker meg er litt full og har 10 sider med so4 og lese + at eg er sur på dama , eg bare gikk i fra henne på byen , eg kommer til og få masse pes når hun kommer hjemm Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Kom hjem nå. 15 sider lest. Null utbytte Like greit å ta kvelden snart.. Lenke til kommentar
Madrigal Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Hvorfor skriver så mange "eg" i stedet for "jeg" når de ellers skriver bokmål? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Kom hjem nå. 15 sider lest. Null utbytte Like greit å ta kvelden snart.. Begynner å bli sent ja, jeg som hadde tenkt å komme inn i normal døgnrytme igjen. Det betyr maks 8 timer søvn hver dag, men også at seneste tid for å stå opp er 11. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 God natt, på tide å legge seg... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 *Gjeespe* Eg er trøtt. Var hos min søster til 24 og vi hadde det gøyt. Grillet og koste oss og fikk tilåmed jobb av de men å sette opp en nettside og ta bilder av arkitekt prosjektene deres. De skal kjøpe linser til kamaraet og altmulig. Hva slags skal du ha da? Vidvinkel med stor lysstyrke? ...Dyrt... Er på leiting etter vidvinkel konverter. Original til kamaraet mitt blir for dyrt (over 3000kr) så eg leter etter alternativer. Trenger ikke å være superkvalitet siden det er bare bilder av rehabiliterte leigligheter. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Er man glad i å lage mat kan man lage det man vil i heimen. Alle jeg vet av som jobber som kokker (3 - 4 stykker, restaurantkokker) har slitasjeskader og lider av utbrenthet som følge av all jobbingen. Man bør ha det i bakhodet at går man inn for å blir resturant kokk blir det det nye livet ditt, ikke bare "jobben" sånne er det vell med mange yrker , di er ikke en jobb , men et liv Lenke til kommentar
Mato Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Men så er jo du faktisk en nerd, Tonio. Er det nå jeg skal si takk? ja Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Nei, natta alle kjærringer og gubber her. Og alle andre frakke personligheter for den saks skyld. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Hvorfor skriver så mange "eg" i stedet for "jeg" når de ellers skriver bokmål? eg bruker altidt eg , er vell litt dialekt eg burker , ikke godt og si men her er det ikke lov og klage på skrive feil , det finne en egen tråd for sånt , dra ræva di dit i stedet snakkes Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Ms-Dos driver og installerer Soldier of fortune 2, mer eller mindre piratkopiert. Men faen så lang tid det skulle ta! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg