Gå til innhold

Ungdom, chatting, sex og overgrep


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er noen år siden jeg var på chattekanaler selv, men leste Dagbladet reportasjen. Den bekymrer meg ganske mye. At jenter så unge som 12-13 får ødelagt livet sitt fordi en gammel gris vil tilfredsstille sine lyster og fantasier, vitner om at det er mange onde folk der ute.

 

Har vært logget på med mange nick selv, men aldri utgitt meg for å være jente. Kunne vært morsomt kanskje. Men har hatt nick som "gutt-xx" (xx er alder) og fått tilbud fra jenter opp til ti år yngre som absolutt vil møte meg. Har selvfølgelig alltid takket nei. Dette skremmer meg faktisk mer, at jenter på 12-13 ønsker å møte voksne gutter... men håper at dette var gutter som utga seg for å være jenter.

 

Jeg har én gang møtt ei jente som jeg traff på nettet, riktignok møtte jeg henne i et diskusjonsforum (ikke tilknyttet HW nettverket) og hun er bare et par år yngre enn meg. Vi har nå fast "kinofølge" :) Men det var allikevel skummelt første gang vi skulle møtes, så hvordan klarer jenter i 13-års alderen å møte voksne menn som ønsker å møte de for seksuelle handlinger? Det går over min fatteevne.

 

Egentlig burde vi alle gjøre en innsats. Utgi oss for å være jenter på 13-16 år på chattekanaler, avtale møter med gamle griser og få de til å reise en ganske lang strekning (selv om dere begge bor i Oslo, kan du få han til å ta flyet til Trondheim). Når de har vært på bomtur nok ganger, tror jeg noen av de gir opp. Når de klager over at du ikke kom og møtte dem, så si at alt de oppnådde, var å bli rapportert til politiet.

Lenke til kommentar
Egentlig burde vi alle gjøre en innsats. Utgi oss for å være jenter på 13-16 år på chattekanaler, avtale møter med gamle griser og få de til å reise en ganske lang strekning (selv om dere begge bor i Oslo, kan du få han til å ta flyet til Trondheim). Når de har vært på bomtur nok ganger, tror jeg noen av de gir opp. Når de klager over at du ikke kom og møtte dem, så si at alt de oppnådde, var å bli rapportert til politiet.

Ja, vi skulle ikke gjenoppliva den der "Nattenerdene" ideen? :D

Lenke til kommentar

Jeg fikk nettop den beste idèen jeg har hatt i dag. Hva med å arrangere en massiv aksjon der man avtalte møter med MANGE pedoer og ba dem om å komme til f.eks. et sted i oslo. Plutselig er det en haug med syke middelaldrende menn som uvitende om hverandre møter opp samme sted og aner fred og ingen fare. Selvfølgelig har vi gjemt fotografer og journalister på et sted med utsikt over hendelsene...

 

Edit:

Så kunne vi evt. dukket opp fra intet med en massiv demonstrasjon :p :p

Endret av GolfBag
Lenke til kommentar

Ok, dette er seriøst temmelig ekkelt! Logget meg på chat.no med navnet klar_j_15, og etter få minutter var det sikkert 20 stykker som hadde kontaktet meg!

Spesielt en fyr, 40 år etter hva som står i msn-profilen hans, var skikkelig kåt på denne 15 år gamle jenten som 'tafser på seg selv as we speek'. Fyren bor visstnok i Trondheim, men ville mer enn gjerne reise ned til Bergen for 'å pule meg'. Han ville også at jeg skulle suge den 17 cm store pikken hans. Han kan 'gi meg god sex, mange muligheter'. Skikkelig ekkel fyr! Han kan forresten også fortelle meg at sæd smaker godt, noe jeg virkelig burde prøve. Ok. Nok for i dag. Kommer ikke til å få sove (:p) etter denne temmelig fæle opplevelesen..

 

EDIT: Dagens lille økt endte opp i sikkert 50 tilbud om privat chat, hvorav 5 - 6 var 'seriøse' ekle gamle griser :/

Endret av PT
Lenke til kommentar
Ok, dette er seriøst temmelig ekkelt! Logget meg på chat.no med navnet klar_j_15, og etter få minutter var det sikkert 20 stykker som hadde kontaktet meg!

Spesielt en fyr, 40 år etter hva som står i msn-profilen hans, var skikkelig kåt på denne 15 år gamle jenten som 'tafser på seg selv as we speek'. Fyren bor visstnok i Trondheim, men ville mer enn gjerne reise ned til Bergen for 'å pule meg'. Han ville også at jeg skulle suge den 17 cm store pikken hans. Han kan 'gi meg god sex, mange muligheter'. Skikkelig ekkel fyr! Han kan forresten også fortelle meg at sæd smaker godt, noe jeg virkelig burde prøve. Ok. Nok for i dag. Kommer ikke til å få sove (:p)  etter denne temmelig fæle opplevelesen..

 

EDIT: Dagens lille økt endte opp i sikkert 50 tilbud om privat chat, hvorav 5 - 6 var 'seriøse' ekle gamle griser :/

:sick: :sick:

 

Men ide'n til golfbag har hvert kult å prøve....

 

Dagbladet lurte de

Endret av xanth0s
Lenke til kommentar

Vi får ta en innsats i kveld også for å kvitte oss med disse ekle folkene :w00t:

Kommer til å kalle meg klar_j_15 (samme som i går), eller noe annet som sikkert er fristende for en gammel gris. 'kaat_og_14', for eksempel :p

Flere som er med?

Lenke til kommentar
Ok, dette er seriøst temmelig ekkelt! Logget meg på chat.no med navnet klar_j_15, og etter få minutter var det sikkert 20 stykker som hadde kontaktet meg!

Spesielt en fyr, 40 år etter hva som står i msn-profilen hans, var skikkelig kåt på denne 15 år gamle jenten som 'tafser på seg selv as we speek'. Fyren bor visstnok i Trondheim, men ville mer enn gjerne reise ned til Bergen for 'å pule meg'. Han ville også at jeg skulle suge den 17 cm store pikken hans. Han kan 'gi meg god sex, mange muligheter'. Skikkelig ekkel fyr! Han kan forresten også fortelle meg at sæd smaker godt, noe jeg virkelig burde prøve. Ok. Nok for i dag. Kommer ikke til å få sove (:p)  etter denne temmelig fæle opplevelesen..

 

EDIT: Dagens lille økt endte opp i sikkert 50 tilbud om privat chat, hvorav 5 - 6 var 'seriøse' ekle gamle griser :/

:sick: :sick:

 

Men ide'n til golfbag har hvert kult å prøve....

 

Dagbladet lurte de

Det var jo en "liten" artikkel! De kunne jo gitt ut en bok på det stoffet der!

Lenke til kommentar

Ahhaha! Må bare le litt (mye): koblet meg til kanalen 13-18 på chat.no, og etter 1 (jepp) minutt var det 19 stykker som ville snakke privat! 19 stykker på under 60 sekunder. Det er mange :lol:

På 2 minutter 24 stykker. NOEN har for lite å gjøre på :p

 

EDIT: Bilde

 

EDIT2: Ok, tok jo en evighet å be alle pakke sakene sine og dra :p

Mens jeg holdt på med dette kom det sikkert 10 til som ville 'koze', se meg naken, bli sett naken osv... Den kanalen er gal.

 

EDIT3: Prøvde meg på et mer nøytralt navn, 'Petters', og gjett hva? Ingen som ville prate med meg :p

*prøve nøytralt jentenavn*

 

EDIT4: Prøvde meg som 'Truda', og endte opp med 5 stykker som ville prate med meg. Konklusjonen er altså at du må ha noe som indikerer alder, kjønn (helst jente), og at du er 'kåt' eller noe slikt i navnet. 'klar_j_15' var altså en sikker vinner med noe slikt som 35 stykker som ville snakke med meg :p

Endret av PT
Lenke til kommentar
EDIT4: Prøvde meg som 'Truda', og endte opp med 5 stykker som ville prate med meg. Konklusjonen er altså at du må ha noe som indikerer alder, kjønn (helst jente), og at du er 'kåt' eller noe slikt i navnet. 'klar_j_15' var altså en sikker vinner med noe slikt som 35 stykker som ville snakke med meg :p

Antyder du at du er kåt kan du være temmelig sikker på at du får MANGE vinduer ja. Men om du bare antyder kjønn (jente) og alder, er det ingenting som tilsier at du er på kanalen for å snakke griseprat. Likevel blir du oversvømt av griser som vil ha deg til å gjøre ting på webcam, bare prate ekkelt eller tilogmed møtes for å ha sex.

 

Jeg synes det er en god idé å lure dem til å reise lange veier for å møtes uten at man dukker opp selv. Likte spesielt den ene ideen om å lure flere til å dukke opp samme sted. man kunne jo dratt den klassikeren med at de skal ha en eller annen spesiell blomst. Forestill dere en gammel pedo som skal møte en jente på 16 med en rød rose, og det han får er 4 like gamle pedoer som han selv med samme blomst.

 

Og dersom det er mulig, hadde det vært morro å se på det hele. Ikke gripe inn eller noe, det kunne fort ha endt med voldsomme reaksjoner, men bare være tilfeldig fyr på andre siden av gata som sikkert er turist fordi han står og filmer dere med videokamera :p (ja, filme det hadde vært en god idé. Da jeg ikke har sjans til å overvære det hele i Oslo, kunne jeg godt tenke meg et opptak dersom det er lov å gå og filme folk på gaten da ;) )

 

Dersom noen ville påta seg å arrangere noe slikt, tror dere at noen ville ha møtt opp uten bekreftelse på at du er jente? Folka vil sikkert ha muntlig bekreftelse via telefon, og da vil jeg foreslå følgende: gå sammen kanskje 3 stk ++ om dette. Spleis på et kontantkort (dere vil vel ikke oppgi noe nr han kan drive og ringe til senere?) og få med en jente i riktig alder (søster/klassevenninne eller noe slikt) som kan utgi seg for å være "villig" og påstå at hun vil møte ham. Da blir det hele plutselig mer troverdig. Men seriøst: selv om det fortjener det - ikke gjør dem noe. Vold løser ikke problemet.

Lenke til kommentar

ÆSJ! Nå preiker jeg med en fyr som har oppgitt fullt navn, jeg har funnet adressen hans og mob.nr. men jeg regner med det ikke er lovlig å poste her så det skal jeg ikke gjøre. Tenker å lokke han til Bergen for ikke å møte ham. Fyren er jo faen bare et år elelr to eldre enn meg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...