akristina92 Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Ok. Hva er et egentlig som er så galt med fjortisser? Ok. De er i puberteten, og dermed oppfører de seg kannskje rart.. Eller heller "Noen", enn "de".. Ok. Noen oppfører seg rart, og dermed rakker det ned på alle andre på 14 år? Hvist jeg skriver fint osv. så betyr det at jeg ikke er fjortiss? Er ihvertfall sånn jeg har oppfatta det. Og hvist noen oppfører seg dumt så er de plutselig 14år? Dette er bare for dumt.
kaiern Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 (endret) Og hvist noen oppfører seg dumt så er de plutselig 14år? Fjortiss er en tilstand, ikke en alder. Og det er en del folk som er i den tilstanden her på forumet Endret 6. mai 2005 av kaiern
TLZ Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 (endret) Og hvist noen oppfører seg dumt så er de plutselig 14år? Fjortiss er en tilstand, ikke en alder. Men likevel svært vanlig blant 14-åringer. Endret 6. mai 2005 av TLZ
kaiern Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Og hvist noen oppfører seg dumt så er de plutselig 14år? Fjortiss er en tilstand, ikke en alder. Men likevel svært vanlig blant 14-åringer. Sant.
Jan Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 LOOOL, finz ikke fj0rtizzer da, bare kule folk som røykker Joda, enig. Det er en tilstand og den tilstanden florerer i en alder av 13-15.
Firesky Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Og hvist noen oppfører seg dumt så er de plutselig 14år? Fjortiss er en tilstand, ikke en alder. Men likevel svært vanlig blant 14-åringer. Sant. jepp en tilstand ikke en alder!
tørrfisk Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Fjortisser er et østlands-fenomen Her i nord er alle dumme
Bone Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 14isser = veslevoksne, kvasi-kule, bedrevitende småfolk.. En tilstand ja, ..men personer i alderen rundt 14 er merkbart preget av dette! Derav ordet.. ..det første jeg faktisk tenker på når jeg hører ordet "fjortiss" er småjenter; jålete småhorer med push-up bh og klær og sminker til en kjøpsverdi som kunne mettet et mindre land med fast føde et helt kvartal.. Glemte jeg å si at klærne er hvite og rosa?
kverna Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 (endret) 14isser = veslevoksne, kvasi-kule, bedrevitende småfolk.. En tilstand ja, ..men personer i alderen rundt 14 er merkbart preget av dette! Derav ordet.. ..det første jeg faktisk tenker på når jeg hører ordet "fjortiss" er småjenter; jålete småhorer med push-up bh og klær og sminker til en kjøpsverdi som kunne mettet et mindre land med fast føde et helt kvartal.. Glemte jeg å si at klærne er hvite og rosa? Evt hvit genser med skrift i fargen turkis og blå stygge miss sixty olabukser. Endret 6. mai 2005 av kverna
TSP Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 ..det første jeg faktisk tenker på når jeg hører ordet "fjortiss" er småjenter; jålete småhorer med push-up bh og klær og sminker til en kjøpsverdi som kunne mettet et mindre land med fast føde et helt kvartal.. Glemte jeg å si at klærne er hvite og rosa? Helt sant, helt sant ! Fjortisser er noe av det verste jeg vet, de plager ofte andre og tror de er så mye bedre enn alle andre. De har også ofte en "kul" ting alle må gjøre for å bli med i "gjengen". De skriver uutholdelige nick på msn og kommer med masse skrivefeil, de gir selvfølgelig helt blaffen i skolearbeid og alt som heter arbeid, å se folk ligge nede (ikke nødvendigvis konkret ligge nede) elsker de, og må selvfølgelig utnytte situasjonen for å være kul. Drikke seg fulle og røyke er selvfølgelig et av "kravene" veldig ofte. Fjortisser er en tilstand ikke en alder, men forekommer ofte i alderen 13-15 år noen kommer fort ut av den andre ikke. Noen har bare en minimal fjortissfaktor, andre maksimal. Og noen kommer ikke inn i det i det hele tatt, eller i såfall bare i en liten, minimal periode. Så heldigvis er det ikke alle som er sånn, det som er skremmende er at det blir stadig fler og fler fjortisser, og de blir yngre og yngre, eldre og eldre. På grunn av det stadige økte antallet av uvitende foreldre som ikke kan barneoppdragelse og ikke kan barneoppdragelse. TSP
MyBigMouth Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 14isser = veslevoksne, kvasi-kule, bedrevitende småfolk.. En tilstand ja, ..men personer i alderen rundt 14 er merkbart preget av dette! Derav ordet.. ..det første jeg faktisk tenker på når jeg hører ordet "fjortiss" er småjenter; jålete småhorer med push-up bh og klær og sminker til en kjøpsverdi som kunne mettet et mindre land med fast føde et helt kvartal.. Glemte jeg å si at klærne er hvite og rosa? Evt hvit genser med skrift i fargen turkis og blå stygge miss sixty olabukser. Du glemte skriften på t-skjorten.... "I Follow You In Youre Dream, But I Don`t Intend To perform Them" Dette er plassert pent og pyntelig midt på brystet
Putekos Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Glemte jeg å si at klærne er hvite og rosa? Ikke mobb hvite og rosa klær. Fjortisjenter går så jævlig tøsete kledd. For det første drikker de så mye brus at alt fettet samler seg på magen, og attpåtil går de med for stramme gensere som sklir oppover magen når de går. Skatesko er også en slager.
Bone Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 (endret) Glemte jeg å si at klærne er hvite og rosa? Ikke mobb hvite og rosa klær. Fjortisjenter går så jævlig tøsete kledd. For det første drikker de så mye brus at alt fettet samler seg på magen, og attpåtil går de med for stramme gensere som sklir oppover magen når de går. Skatesko er også en slager. ååååkei.. Så det er brusen som har skylden for dette.. Og jeg som hele tiden har trodd at det var en horete måte å kle seg "sexy" på, det med å vise magen.. EDIT: til AnAnAs; leste innlegget mitt litt i ettertid, og "så det er brusen.." -kommentaren hadde ikke en spydig undertone.. Jeg fikk blandede følelser om at den kanskje kunne virke MOT deg, pga "dontgetit"-smiley'en .. Men, det er den altså ikke.. Den var rettet mot "tøsene" ..bare så dét er avklart.. Endret 6. mai 2005 av Bone
Nilsen Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Glemte jeg å si at klærne er hvite og rosa? Ikke mobb hvite og rosa klær. Fjortisjenter går så jævlig tøsete kledd. For det første drikker de så mye brus at alt fettet samler seg på magen, og attpåtil går de med for stramme gensere som sklir oppover magen når de går. Skatesko er også en slager. ååååkei.. Så det er brusen som har skylden for dette.. Akkurat det samme tenkte jeg
Ol'H Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 (endret) Grunnen til at fettet samler seg på magen er at kroppen legger fettet der den fryser mest, (selvfølgelig går noe også på gener) siden de da har topper som ikke dekker magen vil fette legge seg der i ekstra lag. ontopic. Fjortiser er muligens det mest plagsomme jeg kan tenke meg Endret 6. mai 2005 av Hyrlen
Ostepølsa Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Fjortisser er et østlands-fenomen Her i nord er alle dumme Nei, jeg er ikke dum.
riktig Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Gi fjortissene litt slækk nå da, de fleste vokser det av seg.
MyBigMouth Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Hull er hull. Den hørte jeg for første gang i 7 på en utvekslingstur til danmark....dansker ikke fine....men hull er hull
Bruker-33331 Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 LOOOL, finz ikke fj0rtizzer da, bare kule folk som røykker Joda, enig. Det er en tilstand og den tilstanden florerer i en alder av 13-15. :!: Sånn verden har blitt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå