Gå til innhold

Nå kommer K750i

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står i denne artikkelen at den har mp3 spiller , men ikke i prisguiden. Hva er riktig? Pluss en annen ting jeg syntes var rart i prisguiden, er at det står at den ikke har Java MIDP 2.0. Er det sant?

Skrevet

Det er en i klassen min som har D500 eller den, "å så bra camera, 1,3 mpixel " denne har jo 2 ;D

Antall megapiksler har lite å si på kvaliteten.

Uansett; har gledet meg til denne, så kanskje jeg kjøper den. Hvem vet.

Skrevet

God kveld.

E det RDS Radio på K750i?

Synes jeg lest om det en gang.

Hadde jo vært kult det da.

Må jo nesten vær en MP3 spiller på den da. :fun:

Skrevet

Tusen takk for det.

Har vært en aktiv gjest inn på her. Men det er første gang æ skriv inn på forumet.

får ha en fin kveld alle som er inn på her.

Skrevet

ka e forskjellen på denne og w800..

bortsett fra at et større memory stick følger me w800...

de virker ganske like i spesifikasjoner....

Skrevet
ka e forskjellen på denne og w800..

bortsett fra at et større memory stick følger me w800...

de virker ganske like i spesifikasjoner....

Walkman-funksjonen og litt annet design. :)

Denne skal kjøpes med en gang vi får den i butikken.

Skrevet

Denne er vel bedre enn d500 pga at den har bedre cam og minnekort. En venn av meg spurte en som jobba på Telebutikken, og han mente de ville ha den inn til 19 mai. Gleder meg som en unge til denne kommer!

Skrevet

Hærli telefon ass!!

Men tror jeg heller venter på w800, mye bedre og ungdommelig design på den, pluss at menyene virker kule (sjekk bildet---> http://amobil.no/artikkelbilder/sony_ericsson_w800_d_l.jpg

Har hatt k500i siden Oktober, og gleder meg virkelig til å kjøpe et helt perfekt SE produkt.. De to nye telefonene som kommer er jo nærmest komplet, man trenger ikke mer enn 2Megapixel i en telefon - enda, optikken er mye viktigere for kvalitetet, og siden den kommer med autofokus betyr det knallbilder =) Gleder meg som en liten unge

Sony Ericsson blir å danke ut Nokia nå.. Det er jo bare å se på designet til k750 og w800 i forhold til de nye nokia telefonene, latterlig kjedelig design fra Finnene må jeg si!! ;)

Men uanz. dette er et røverkjøp, værtfall i forhold til d500 som ligger på rundt samme pris som k750 :D

• Opprett ny...