espinos Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 jeg har hørt at det skal komme et nytt kapittel i brothers in arms.. får du forsette å lede "red" og gjengen rundt i Normandy, eller er det helt nye karakterer inn i bildet? Linker?
Elendil Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 (endret) Hei! Det kjem ikkje før før til høsten. Edit: Oversåg eit ord der vist. Tips; søk på BIA so finner du litt informasjon Endret 3. mai 2005 av zefler
Mala Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 (endret) Angående nye karakterer, så er det nok veldig trolig vi vil møte på nye ja. Etterhvert som kampgrupper mistet sine soldater, kom replacements, de som var heilt grønne inn og ville vise seg for " de med erfaring". Ok det ver en skikkelig bad setning, men men Dere tok poenget Endret 3. mai 2005 av Mala
Windoge Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 BiA er basert på en sånn historie, og så vidt jeg vet hadde ikke denne "gjengen" flere oppdrag der det slutter i spillet.
espinos Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Skrevet 5. mai 2005 BiA er basert på en sånn historie, og så vidt jeg vet hadde ikke denne "gjengen" flere oppdrag der det slutter i spillet. var det alt av 2. verdenskrig de fikk sett da? fikk de dra hjem?
Mala Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 BiA er basert på en sånn historie, og så vidt jeg vet hadde ikke denne "gjengen" flere oppdrag der det slutter i spillet. var det alt av 2. verdenskrig de fikk sett da? fikk de dra hjem? Mu guess: eg kjenner ikkje deres historie, men eg tipper de blei sendt til ulike squads og sånn etterhvert, uten å vere for sikker
Glipp Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 det eneste jeg ønsker fra bia: exp (bia2) er bed rekoding så at det går an og spille det uten mye lagg! blir spllet godt optimalisert er jeg storfornøyd
Armageddon Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 BiA er basert på en sånn historie, og så vidt jeg vet hadde ikke denne "gjengen" flere oppdrag der det slutter i spillet. Har du ikke sett Band of Brothers? (Anbefales) Guttene i 101. Airbourn dro ikke hjem før Nazi-Tyskland kapitulerte. Håper på mer Brothers In Arms jeg hvertfall..
Hr. Jenssen Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 BiA handler om 502. PIR (parachute infantry regiment), og ikke 101. BTW: Jeg ønsket at vi skulle få se noe om Market Garden, men det ønsket er det bare å stryke, da 502. ikke var med der (med mindre de begynner å følge en annen gruppe i den eventuelle utvidelsen/etterkommeren).
KristianF Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 BiA er basert på en sånn historie, og så vidt jeg vet hadde ikke denne "gjengen" flere oppdrag der det slutter i spillet. Har du ikke sett Band of Brothers? (Anbefales) Guttene i 101. Airbourn dro ikke hjem før Nazi-Tyskland kapitulerte. Håper på mer Brothers In Arms jeg hvertfall.. Band of Brothers er vel beste krigs serien / filmen ever!
Armageddon Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 (endret) sorry, 2. verdenskrig-kunnskapene mine er litt rustne.. Hadde håpet på Market Garden jeg og, men D-Day selger jo mye bedre, om du skjønner hva jeg mener. Egentlig tror jeg de fleste begynner og bli litt mett på spill som handler om 2. verdenskrig og hvertfall de Amerikanske styrkenes invasjon i Europa. edit: Stealth: Enig. BoB og Saving Private Ryan er strålende krigsfilmer/serier. Spielberg er et geni.. Endret 9. mai 2005 av Armageddon
espinos Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Skrevet 9. mai 2005 Jeg tror de fleste i denne tråden har sett band of brothers... Jeg har serien selv, og har sett den i strekk en natt, to ganger! Gleder meg nå ivertfall til band og brothers 2 kommer.. De forflytter seg til de heftige stillehavslagene
Mala Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Jeg tror de fleste i denne tråden har sett band of brothers...Jeg har serien selv, og har sett den i strekk en natt, to ganger! Gleder meg nå ivertfall til band og brothers 2 kommer.. De forflytter seg til de heftige stillehavslagene Og det er vel og bra at de blir mer focus på stillehavskrigen, og ikkje abre kriigen i europa er stor fan av BOB
Hr. Jenssen Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Det heter ikke Band Of Brothers 2, men "The Pacific War". Synes også det er fint at det kommer mer fokus på middelhavsslagene. Så vidt jeg kan huske, er det vel bare tre store filmer (+ noen gamle, som "Tora! Tora! Tora!") som har kommet i den siste tiden (Windtalkers, Pearl Harbo(u)r, Thin Red Line), hvorav The Thin Red Line er den eneste som i det hele tatt er verd å se (den er også en perle, og en genial, poetisk krigsfilm).
Mala Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 (endret) [iC,09/05/2005 : 22:30] Det heter ikke Band Of Brothers 2, men "The Pacific War". Synes også det er fint at det kommer mer fokus på middelhavsslagene. Så vidt jeg kan huske, er det vel bare tre store filmer (+ noen gamle, som "Tora! Tora! Tora!") som har kommet i den siste tiden (Windtalkers, Pearl Harbo(u)r, Thin Red Line), hvorav The Thin Red Line er den eneste som i det hele tatt er verd å se (den er også en perle, og en genial, poetisk krigsfilm). The Thin red line er ett mesterverk, undervurdert av mange har eg fått intrykk av. Greitt, dette er ikkje Saving Private Ryan( som også er en meget meget bra film, sett 13 ganger) der åpning scenen hopper på deg som en brutal og hensynsløs kriminell. Men The Thin Red line gjør likevel ett godt inntrykk på deg, på en litt annen måte lissom. En lang og god film, mass kjente skuespillere og flotte slag. Og som du sier MeTa][iC, den er også en perle, og en genial, poetisk krigsfilm. Endret 9. mai 2005 av Mala
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå