Gå til innhold

TRANCE post dine favoritter - mer enn èn sang!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har tips om låter lik C-Quence - Far Away -> tenker da på låter som både er kvalitative, catchy og som venner som nesten kun digger cheese kan like!?

 

Takker :cool:

Folk som digger cheese, digger bare det og ikke noe annet har jeg på følelsen av... Er det ikke enten vokal eller en synth som tar max 2 min å lage, så blir de ikke fornøyd :p

 

Stish, du glemte:

 

Pulser - Point of Impact

Pulser - Point of Impact (Mike Koglin remix)

Pulser - Point of Impact (Fractal Structure remix)

 

Men den er ganske ny, release i slutten av mai i år.

Lenke til kommentar
Noen som har tips om låter lik C-Quence - Far Away -> tenker da på låter som både er kvalitative, catchy og som venner som nesten kun digger cheese kan like!?

 

Takker  :cool:

Folk som digger cheese, digger bare det og ikke noe annet har jeg på følelsen av... Er det ikke enten vokal eller en synth som tar max 2 min å lage, så blir de ikke fornøyd :p

 

Stish, du glemte:

 

Pulser - Point of Impact

Pulser - Point of Impact (Mike Koglin remix)

Pulser - Point of Impact (Fractal Structure remix)

 

Men den er ganske ny, release i slutten av mai i år.

Jeg har ikke hørt den enda, skal se om jeg finner en liten preview av den vinylen.

 

edit:

Å herre! :dribble:

Den låta var fantastisk, den må jeg få fatt i!

Endret av Stish
Lenke til kommentar

Cern - The Message (Northern Mix)

Empirical Labs - Turtle Beach (Outback Remix)

Envio - Time To Say Goodbye

Envio - Touched By The Sun

Filo & Peri - Elevation

Filo & Peri - I:95

Firewall - Kilimanjaro

Firewall - Sincere (Lange Remix)

Markus Schulz presents Elevation - Somewhere (Clear Blue) (Airwave Remix)

Pulser - My Religion

Questia - Crystal Clouds

Questia - Nexus Asia

Robert Nickson - Spiral

Scarab - Vagabond

Signum feat. Anita Kelsey - Come Back Again

St. John feat. Locust - Mind Circles

 

Beautiful... :cry:

Lenke til kommentar
Hørte BTW Above & Beyond's "Troubles In The World" på Radio Sunnhordland på fredag. Kvakk litt da. Men det var kos.  :love:

Hoi! Har også hørt Above and Beyond på Radio Sunhordland mange ganger siden fjor sommer, men det har seg at jeg ikke finner den sangen på nettet! Har sett på discogs.com og på nettsiden til Above and Beyond men finner ikke den sangen!

 

Hvordan har det seg?? Skulle gjerne fått fingrene i den låta...

Låta er egentlig Brian Eno's "An Ending (Ascent)". Folka fra Above & Beyond har bare lagt litt vokal på. :) Min teori, i alle fall...

Kan stemme med det du sier etter å ha hørt den låta.

Takk skal du ha for forklaringen!

Lenke til kommentar
Hørte BTW Above & Beyond's "Troubles In The World" på Radio Sunnhordland på fredag. Kvakk litt da. Men det var kos.  :love:

Hoi! Har også hørt Above and Beyond på Radio Sunhordland mange ganger siden fjor sommer, men det har seg at jeg ikke finner den sangen på nettet! Har sett på discogs.com og på nettsiden til Above and Beyond men finner ikke den sangen!

 

Hvordan har det seg?? Skulle gjerne fått fingrene i den låta...

Låta er egentlig Brian Eno's "An Ending (Ascent)". Folka fra Above & Beyond har bare lagt litt vokal på. :) Min teori, i alle fall...

Kan stemme med det du sier etter å ha hørt den låta.

Takk skal du ha for forklaringen!

Hvordan jeg skal forklare det er jeg ikke sikker på, men jeg lastet ned et av A&B sitt radio program (trance around the world) ifjor eller noe, og der var "troubles in the world" med, og i bakgrunnen kjennte jeg igjen synthen og beaten til Brian Eno - An Ending (Leama & Moor mix), som fulgte rett etterpå. Har desverre sletta det programmet, eller skulle jeg nok ha fått ordna den sangen

 

:(

Lenke til kommentar
Hvordan jeg skal forklare det er jeg ikke sikker på, men jeg lastet ned et av A&B sitt radio program (trance around the world) ifjor eller noe, og der var "troubles in the world" med, og i bakgrunnen kjennte jeg igjen synthen og beaten til Brian Eno - An Ending (Leama & Moor mix), som fulgte rett etterpå. Har desverre sletta det programmet, eller skulle jeg nok ha fått ordna den sangen

Den er på Above & Beyond's "Essential Mix" 6/6/2004 i alle fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...