Gå til innhold

Når bli man CS-nerd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Quote fra en ekte cs-frelst person.. Kan vi kalle ham CS Nerd eller hva??

[22:45:16] [@SHOW|AaLsTaDlIn]: æ va jo lys på skoln før æ starta med cs

[22:45:29] [@SHOW|AaLsTaDlIn]: aka 4.5 i snitt i 9'enede klassn

[22:45:41] [@SHOW|AaLsTaDlIn]: så kom cs etter jul i 9'ende

[22:45:44] [@SHOW|AaLsTaDlIn]: så ble d 4

[22:46:01] [@SHOW|AaLsTaDlIn]: å så ble det 2,1 som vidre gående så ./quit

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg slutta på skolen for å spille CS.

For et tragisk liv du har.

For ikke å snakke om deg som tok deg bryet å komme med et sånt utsagn...

Tror pc'er ødelegger for mange med tanke på skolegang, man kan sitte med en pc i timesvis og gjøre ingenting og likevel føle at man har fått noe ut av tiden man har brukt. Man kan gjøre alt mulig for å slippe å gjøre skolearbeid. Lå ann til å få dårlige karakterer av samme grunn, men greide heldigvis å ta meg sammen i tide :)

Skrevet

Det er som i gamledager (les:70/80-tallet) bare motsatt. Da var de det "tøffe" rockerne med solbriller, bustete hår og alkoproblemer som quitta skolen, mens nerdene satt igjen. Nå slutter nerdene for å sitte inne og spille dataspill, mens de andre holder ut for å ha en mulighet til å komme inn på musikklinjer/høyskoler så de kan bli bedre utdannet innen musikken sin.

Skrevet

Det er jo ikke sikkert det han sa der var alvorlig uansett da.

Men det er nok sant at noen sine karakterer går nedover p.ga datamaskiner gitt..

Men det er jo også noen som driver mye med data som også har fine karakterer.

Skrevet
Hvis PC-spilling går utover skolen har man et alvorlig problem :thumbdown: , skolen er mye viktigere enn enn et spill. Uansett hvor kjedelig det er...

Si det til de i NoA og se hva du får til svar... :p

Skrevet

PC, CS og spill ødelegger ikke for noen. Men det er det valget de tar som ødelegger. Er jo ingen som tvinger dem til å spille CS hele dagen, eller andre spill, så det er deres egne valg som ødelegger for dem.

Jeg for min del synes CS er morsom når det er "just for fun", dvs jeg spiller aldri public som også vil si jeg er ikke totalt frelst av spillet. Synd i de personene som tar det fatale valget og velger spill fremfor utdannelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...