Gå til innhold

X8 Mini Aquarium


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
LOL, dette er det latteligste plastjugglet jeg har sett siden USB koppvarmeren...

 

Hva blir det neste? USB-motorisert toalettrullholdere eller USB-drevne lommekalkulatorer?

hm. den siste der finnes faktisk ^^

 

men syntes den var tøff jeg :D

 

kunne vært en idé å laget et filter forran pumpa og sluppet ekte fisk oppi :p (vet ikke hvor lenge fisken hadde overlevd, men hadde nå vært gøy hvis det funka :p

Lenke til kommentar
Men blir det nok strøm i en USB-port til å drive en koppvarmer o.l.?

USB leverer opp til 2,5W, så det er nok ikke store varmeeffekten. I motsetning til hva navnet lover så varmer den faktisk ikke opp vannet. Den bare sørger for at det kjøles ned litt tregere.

 

.. eller USB-drevne lommekalkulatorer?

hm. den siste der finnes faktisk ^^

Hva skal man med det? Man må jo likevel ha PC'n på for at USB skal få strøm og da er det jo like enkelt (og mye billigere) å bare starte kalkulatoren i windows/linux. Og hvorfor gjøre seg avhengig av å kunne koble til en PC? Hadde de erstattet USB-kabelen med et klokkebatteri eller solcellepanel så hadde det både kalkulatoren blitt billigere og lettere å ta med seg. :roll:

 

Om verdens ressursser skal ødsles bort på så unyttige ting så er det vanskelig å skjønne hvordan vi ikke skal ødelegge miljøet på kloden i det lange løp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

hvis de hadde mekket koppvarmeren slik at den tok strøm fra 2 eller flere usb porter istedet, så hadde jo det blitt litt varme ut av det :D

Lenke til kommentar
Det heter slett ikke "video snutten", men videosnutten! Er ikke rart forumet er forsøplet av orddeling, når artiklene ikke er det spor bedre :(

 

 

Ikke så storsnutet nå!

Har du ikke annet å melde, så finn på noe annet. :mad:

 

Btw: Det er faktisk jeg som har lest korrektur på den artikkelen, så dermed må jeg ta på meg skylden for den der.

 

Ellers er jeg fullstendig enig med deg over at folk flest kan skjerpe seg, både når det gjelder grammatikk og rettskriving.

Nettopp derfor bestreber vi oss på å skrive så riktig og god norsk som mulig! Eksemplets makt er det visst noe som heter, og det forsøker vi å etterleve så godt om mulig.

Men, denne gangen snublet jeg nok litt, og beklager sterkt at din vrede derved ble utløst.

Med tiden lærer man seg heldigvis å tolerere slike ting. Har man ikke annet å ergre seg over, så har antakelig dagen vært fattig.

Så du får holde ut Kevlar, du kommer nok over det! En dag.........

Lenke til kommentar
Det heter slett ikke "video snutten", men videosnutten! Er ikke rart forumet er forsøplet av orddeling, når artiklene ikke er det spor bedre :(

 

Og akvariumet var bare LAMT. :nei:

Ja det var VOLDSOMT til whine da, Kevle :p

 

Utrolig genialt akvarium, fullstendig enig med han som foreslo montering i fronten og til å brukes som tank til vannkjølingen.

 

Ble litt skuffet av videosnutten da. Fiskene svømte nemlig bare i sirkel. Dog er jeg sikker på at det er noe helt annet in real life ;)

Lenke til kommentar

Hmmm.. Jeg tenker seriøst på å kjøpe en sånn neste gang jeg bestiller noe fra microplex. Det jeg lurer på er om pumpen jeg har nå (den som følger med bigwater settet) er kraftig nok til å pumpe det ekstra vannet det er plass til i akvariumet (det kan ikke være så mye)? Nå bruker jeg det thermaltake vannet som fulgte med settet mitt, men det ville sett litt dumt ut med grønt vann i et akvarium, så er det noe annet jeg kan bruke som kjøleveske som er gjennomsiktig eller blått (gjerne UV). Er det mulig å montere USB kontakten på innsiden på de kontaktene på HK som er for utvidelse av USB portene?

 

Lurer også på hvilken nipple dimensjon det er på bigwater settet? Og om det er mulig å skaffe sånne hurtigkoblinger (med en mutter) som det er på bigwater settet fra før?

Endret av kuroger
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...