StupidNick Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Og navnet - Orooni, kan forbindes med onani...
_Adler_ Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Les dette da : Orooni Messenger Nominert til: Kreativitetsprisen Begrunnelse: Nominasjon: Orooni Messenger er en nyutviklet tjeneste for øyeblikksmeldinger (instant messaging) og sosial kommunikasjon. Orooni Messenger kan lastes ned gratis fra Internett. Brukere av tjenesten kan lage en personlige 3D animerte figur og benytte denne som sin representasjon. Figurene gjør det mulig å utrykke identitet, stemning, kroppsspråk og gester. De nyskapende prinsippene som ligger til grunn for interaksjonsformen og brukergrensesnittet er patentert. Både programvare og innhold er utviklet i Norge (2001-2005). Orooni Messenger lanseres i Norge i mars 2005. Tjenesten lanseres globalt i 2 kvartal 2005. Nominert av: Paul Bencze, Orooni AS Nettsted hvor det evt finnes mer informasjon: http://www.orooni.com/ Nominert av Paul Bencze , Orooni AS Kilde: http://www.rosing.net/2005/nominasjon/detaljer/?id=119 Det er bra å være kreativ, men ikke i feil retning, for å si det slik. Dette blir egentlig bare for dumt.
_Adler_ Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Enda verre! Orooni AS har nominert sitt eget program til "Beste nettjeneste". Hvor dum går det an å bli? Orooni Messenger Nominert til: Beste nettjeneste Begrunnelse: Orooni Messenger er en nyutviklet tjeneste for øyeblikksmeldinger (instant messaging) og sosial kommunikasjon. Orooni Messenger kan lastes ned gratis fra nettet. Brukere av tjenesten kan lage en personlige 3D animerte figur og benytte denne som sin representasjon. Figurene gjør det mulig å utrykke identitet, stemning, kroppsspråk og gester. De nyskapende prinsippene som ligger til grunn for interaksjonsformen og brukergrensesnittet er patentert. Grafikk og animasjon som kan integreres i teksten gjør at også barn som enda ikke er flinke til å skrive har stor glede av tjenesten. Både programvare og Nettsted hvor det evt finnes mer informasjon: http://www.orooni.com Nominert av Paul Bencze , Orooni AS Kilde: http://www.rosing.net/2005/nominasjon/detaljer/?id=124
x871kx6167ss7 Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 (endret) Tragisk... Dette må jeg prøve.... Nå håper jeg ikke VG skuffer meg... Endret 30. april 2005 av Blackslash
Freeky2k Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Det såg helt j*evlig ut å bruke. Ehh...hvem snakker no? Hele skjermen blinker å står i viss to stykker snakker med deg samtigig. nei, huff...
_Adler_ Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Følg med på debatten om "Orooni Messenger" på Vg's sider HER "Selveste" Orroni AS svarer i den debatten
Senz0r Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 teste denna shiten nå....jeg var kjapt ute å avinstalere det
Zeph Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Bruker MSN til å kommunisere med andre eg, fatter og begriper ikkje kva dei skal med alt dilldallet.
Dahl Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Ideelt for umodne folk eller syvåringer, men for meg? Neppe.
porcelaiN Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 .. akkurat som den nye MSNen ikke er fjortiss nok
Freeky2k Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Bruker MSN til å kommunisere med andre eg, fatter og begriper ikkje kva dei skal med alt dilldallet. Er så enig. Det enkle er ofte det beste
RattleBattle Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Ja, det "reagerte" jeg litt på også. "Chat med promping"?? Det må jo være en spøk... Jaja, moro for unga...kanskje.
neb Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 (endret) Sier bare en ting: Trillian for alle penga! Edit: en liten link, hvis noen lurte på hva Trillian er Endret 1. mai 2005 av bigben247
Grundig Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Det kan vel ikke bli stort verre enn dette, kan det vel?
Zeph Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 "Chat med stil" og "Nå med PROMPING" passer liksom ikkje heilt i samme setning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå