Gå til innhold

Mange gode og BILLIGE spill selges på Play!


Anbefalte innlegg

Wow! Play har virkelig satt ned prisen på mange PC spill den siste tiden!

Sjekk ut lista:

 

FarCry - DVD-edition

Call Of Duty

Ground Control II

Chronicles Of Riddick: Escape From Butcher Bay

 

Og 159 andre titler til £9.99! (noen koster litt mer/mindre)

 

Dessuten selger de Guild Wars til £17.99

OBS!Guild Wars' pris er farlig nærme 200kr-grensa, så om du har tenkt å kjøpe det, dobbeltsjekk kursen via en valutakalkulator!

Koster det over 200kr, må du betale 25% av pakkens pris + 70kr for fortolling, så da er det ingen vits i å kjøpe det!

 

Virkelig mange kupp du kan gjøre ved kjøpet av flere av disse spillene.

 

For de som ikke kjenner Play:

-Play.com er et Engelsk-basert nettsted hvor du kan kjøpe filmer, musikk, spill, bøker m.m. for meget gunstige priser.

-Play er absolutt 100% til å stole på, selv om at innpakningen er nogen lunde svak, så flere ganger har jeg endt opp med en film som har et knust cover, etter posten's "gode" behandling.

-Med mindre det du har bestilt koster over 200,- (koster den over 200kr, blir pakken fortollet, og du må betale ca. 150kr ekstra, i tillegg til at varen kommer opptil 2 uker senere), får du varen 5 dager fra den er sendt.

-Hos Play trenger du aldri å bry deg om porto, for det er inbakt i prisen.

Som de selv sier "You get what you pay for".

-Play tar ikke imot kjøp i oppkrav.

-De aksepterer følgende kort:

cards_delta.gifcards_switch.gifcards_maestro.gifcards_visa.gifcards_solo.gifcards_electron.gifcards_mastercard.gif

 

Noen spørsmål angående Play eller spillene?

 

Lykke til med spillinga! :thumbup:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
[iC,28/04/2005 : 17:32]Oj, tenkte på å skrive det, men det ble avglemt.

Play tar VISA og Mastercard (er ikke helt sikker på andre kort). De tar ikke oppkrav (det er jo en internasjonal butikk, så det er heller umulig).

Play.com tar følgende kort:

 

cards_delta.gifcards_mastercard.gifcards_solo.gifcards_switch.gifcards_maestro.gifcards_visa.gifcards_electron.gif

 

EDIT: Typisk 1 minutt før meg :p

Endret av datating
Lenke til kommentar
[iC' date=28/04/2005 : 19:22]
Velkommen etter. Har handlet der i noen år nå  :cool:

Gutten prøver bare å opplyse om det til andre vettu, siden du ikkje påtok deg bryet :thumbup:

Han tror vel at han er en av de få eneste i verden som er så kule som kjøper ting fra utendlandske nettsteder.

Jeez. :roll:

Yeah :thumbup: Vel, har faktisk kjøpe ting fra utlandet eg også da!! Nå vet dere det, er eg kul no eller ;):tease: Hei hå!

Lenke til kommentar
sjekk hva world of worcraft koster da!

 

Er det prisen inkludert porto å all den skiten?? er det extra moms for å få det hit til norge?? tror faktisk jeg bestiller det vis det ikke er så mye extra...

Den prisen er inkludert frakt, men kommer over grensa på 200,- som gjør at det legges til 25% moms og et tollgebyr på 70,- før du får det på posten ;). Og da erre like greit å kjøpe i norge.

Lenke til kommentar

Men, hvis man da kjøper to spill! Ett til 180,- norske kroner og et annet til 190,- ..mener å ha hørt at spillene da blir sendt i to forsendinger, og at vi slipper de ekstra kostnadene på denne måten!? Altså, så lenge hver og én av de x-antall varene du bestiller er under 200,- kroner, så går ting greit!?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...