Gå til innhold

kosthold påvirkning på hår?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
spiser du MYE reker kan håret ditt muligens bli rosa..

Hehe, morroklumpen.

Det er faktisk ikke kødd. Vet ikke om det gjelder for hår, men hudfargen din dikteres til en viss grad av kostholdet. Flamingoer er blant annet rosa fordi de spiser krill (eller et eller annet lignende dyr) som inneholder rosa fargestoffer.

 

Et godt bevis på at det samme gjelder for mennesker er "The Carotene Project", der en jente bare spiser gulrøtter i en måned, for å se om hudfargen hennes forandres. Og ja - det gjør den faktisk.

Lenke til kommentar

dette er ikke akurat kosthold da, men da jeg gikk på barneskolen hadde jeg grønt håt om vinteren... og dette helt naturlig grønnfarge (uten tilsettingsstoffer).

 

grunnen til dette er at jeg ELSKER å dusje.. og dusjer du lenge nok over en gitt periode farger grønnfargen fra kobber-rørene over på håret...

Lenke til kommentar
dette er ikke akurat kosthold da, men da jeg gikk på barneskolen hadde jeg grønt håt om vinteren... og dette helt naturlig grønnfarge (uten tilsettingsstoffer).

 

grunnen til dette er at jeg ELSKER å dusje.. og dusjer du lenge nok over en gitt periode farger grønnfargen fra kobber-rørene over på håret...

Genialt :!:

 

Husker jeg skulle lage skoleboller på skolen og jeg lagde den der gule kremen i en jerngryte. Den ble grønn den også.

Lenke til kommentar
dette er ikke akurat kosthold da, men da jeg gikk på barneskolen hadde jeg grønt håt om vinteren... og dette helt naturlig grønnfarge (uten tilsettingsstoffer).

 

grunnen til dette er at jeg ELSKER å dusje.. og dusjer du lenge nok over en gitt periode farger grønnfargen fra kobber-rørene over på håret...

Du brukte ikke Timotei shampoo da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...