Gå til innhold

Blir du forbanna, når du dør i CS?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg lurte på om du er en av de som knuser tastaturet ditt i sinne, når du dør i CS?

Du blir skikkelig forbanna og roper ut at det var lagg, eller får lyst til å knuse noe?

 

Å bli irritert av å tape i spill viser vel egentlig at man er litt dårlig taper.

 

 

Jeg personlig bruker å gi skylda til tastaturet mitt. Det får en skikkelig lærepænge også :evil:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer helt an på situasjonen. Er jeg CT på de_ map og blir drept av en terrorist som rusher, greit nok. Blir jeg derimot drept av samme terroristen, som av en eller annen idiotisk grunn fortsatt befinner seg i terrorspawn med awp etter nesten 2 minutter blir jeg nok litt mer irritert.

Endret av XoRc
Lenke til kommentar

Spørs hvordan jeg blir drept. Er det en som kommer bakfra? Ok, jeg hørte ham ikke. Ser ikke motstandern meg, og jeg har god til til å aim'e, men krøller det til. Blir jeg oppgitt over meg selv.

Rusher de? Ok, jeg hadde uflaks.

 

Lar aldri spill gå utover utstyret mitt(tastatur og mus ;) )

 

Men er det noen som cheater derimot? Da skrives det hardt

Lenke til kommentar

Er noen dager hvor jeg rett og slett spiller elendig og jeg innser at det er meg selv jeg skal bli sur på. Mens de dagene hvor jeg bare blir lotta av en eller annen random (dvs 95% av dagene :p ) så skal du se jeg blir sinna, enten klikker jeg på veggen og slår i den, eller så er det tastaturet det går utover. Noen ganger klarer jeg å nøye meg med å banne... ;)

 

Så ja, i cs er jeg en veldig dårlig taper... Rart det der, jeg som alltid er så god taper ellers... :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg slår sjelden når jeg blir drept.

 

Jeg har faktisk aldri tenkt på det før men, når noen tar meg tenker jeg først woah for en aim.

 

Men blir jeg gulla flere runder på rad av noen som tilsynelatende ikke er gode kan jeg slå i bordet. Men det blir med det.

 

Jeg pleier heller å ta quit i console før det skjer...

Lenke til kommentar
Jeg pleier som regel å ha en impuls quit, før jeg logger på igjen etter 10 sekunder.

Det bruker jeg også å gjøre. Blir irritert tar opp consollen trykker q tab enter.

Men jeg logger aldrig inn igjen, i hodet mitt blir serveren dritt dårlig.

Må finne en ny.

 

 

Som oftest blir jeg sur når hjernen min har funnet ut at han kan du klare å ta, du er bedre en han.

Eller at jeg lager meg forventnginger. Hvis jeg ikke oppnår noe av dette blir jeg sur.

 

Mange ganger går det lang tid mellom måltidene mine. Blir ekstra sur når jeg er sulten.

Lenke til kommentar

Ble irritert før, men det var fordi jeg måtte vente til de andre var ferdige å spille. Nå spiller jeg kun på deathmatch-servere, så er veldig lite irritasjonsmomenter pga CS for tiden.

 

EDIT: Litt sent, men best å rette det. Hadde utelatt ordet "vente", så ga litt lite mening. Sikkert en forumfeil at enkelte ord forsvinner. :p

Endret av DevN
Lenke til kommentar

i begynnelsen spilte jeg rimelig dårlig og etterhvert som jeg ble bedre ble også språkbruken værre :mad: , blir mest irritert over det elendige skjermkortet jeg har som gjør at jeg alltid ligger 2 sekunder etter andre, spesielt hvis det er mange rundt meg. (har forresten fx5200 :dribble: ).

Slik at den bunken med kulepenner jeg har liggende på pulte, er spredt rundt omkring når jeg er ferdig med gamet :wee:

Lenke til kommentar

bruker å banke litt i bordet nårr jeg spiller.

 

var på lan for ikke så lenge siden.. knuste 3 tastatur med knyttneven under compoen :p

 

tok bare med meg gamle tastatur da, for jeg viste jeg kom til å bli aggresiv under compoen (så sinnsykt kjiipt å tape ;) )

 

her hjemme har jeg dyrt og fint tastatur så bordet får heller juling :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...